Eilen mä lopetin palstailu:D. Mutta oli pakko tulla taas prkle, kysyä. Onko joku ollut tänään Hm:ssa, nähnyt Versace ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mä";25054377]Itsehän se kerjää tällä palstalla kehuja, ni välillä tulee ei kehujakin kun ei ole mieleen. Mutta hauskaa perjantaita kaikille :D[/QUOTE]

Samainen haukkuja on jokapäivä palstalla, ja Milannan ketjuissa varsinkin. Tunnistaa kirjotustyylistä. Jollain on tylsä elämä.

Bonaire

Siks kun mä joka raskaus tunnen itseä läskiksi. Sekä kun kropasta puhuin en puhuu ikinä tai en tarkoita että mun kroppa on hyvää raskauden aikana:) lue paremmin

[QUOTE="blääh";25054542]Just, eli kuvaa vaan esiin että on vielä enemmän aihetta arvosteluun[/QUOTE]

ei,vaan ehkä ihmiset sitten uskoisi Savannan olevan niin kaunis kuin kertoo olevansa..kaikki kuvat joita olen hänestä nähnyt,niin mun mielestä niissä on ollut ihan tavallisen näköinen nainen,jossa ei ollut mitään erikoista eikä myöskään ole lihava,kuten itse joissain ketjuissa väittää olevansa..

Bonaire

Siks kun mä joka raskaus tunnen itseä läskiksi. Sekä kun kropasta puhuin en puhuu ikinä tai en tarkoita että mun kroppa on hyvää raskauden aikana:) lue paremmin

et tietääkseni silloin toissa vuonna ollut raskaana,vai milloin se oli,kun olit kelmuttanut itsesi elmukelmuun laihtuaksesi..ja joitain muitakin sun laihdutuskikkoja ollaan luettu täällä..

Bonaire

No jaa, tuonkin voi näköjään muistaa eri tavalla. Mä muistan montakin kertaa sun aloittaneen ketjun jossa itket kuinka oot lihonut ja miten saat nopeesti 5 kiloa pois "kun pomo vaatii", tunnet itsesi läskiksi jne. Etkä kyllä silloin raskaana ole ollut, kertomasi mukaan ainakaan.

ei,vaan ehkä ihmiset sitten uskoisi Savannan olevan niin kaunis kuin kertoo olevansa..kaikki kuvat joita olen hänestä nähnyt,niin mun mielestä niissä on ollut ihan tavallisen näköinen nainen,jossa ei ollut mitään erikoista eikä myöskään ole lihava,kuten itse joissain ketjuissa väittää olevansa..

Miksi hänen pitäis todistella kellekkään yhtään mitään? Millanen ihminen jaksaa provosoitua toisten kirjotuksesta?

[QUOTE="blääh";25054586]Miksi hänen pitäis todistella kellekkään yhtään mitään? Millanen ihminen jaksaa provosoitua toisten kirjotuksesta?[/QUOTE]

ei mulle tarvitse todistella mitään..ajattelin vaan tuota hänen ja jonkun harmaan vänkäystä kaunis vai ei kaunis..

No jaa, tuonkin voi näköjään muistaa eri tavalla. Mä muistan montakin kertaa sun aloittaneen ketjun jossa itket kuinka oot lihonut ja miten saat nopeesti 5 kiloa pois "kun pomo vaatii", tunnet itsesi läskiksi jne. Etkä kyllä silloin raskaana ole ollut, kertomasi mukaan ainakaan.
No hyvin sitten muistat että työn takia:) kun meijän pomolle pitää olla tiukat paikat ja melko anoreksikko että työpaikka säily;)

[QUOTE="vieras";25054156]Sori vaan mutta susta nyt ei seksikästä saa edes kymmenillä kauneusleikkauksilla eikä tuhansilla versacen vaatteilla.

Ja olen mies.[/QUOTE]
Peesi!
Sen kuvan perusteella, minkä tästä stalkkerista olen nähnyt niin voin kertoa:
ota ainakin se rämemajava pois päästäsi.

[QUOTE="vieras";25054604]Keksitpä nasevan kommentin, melkein jäädyin.[/QUOTE]
Olisitkin jäätynyt; tuhannen vuoden päästä joku arkeologi olis kaivanut sinut esiin ja miettinyt että, mikäs vittu tää on :O ihminen vai jonkun sortin elukka.

[QUOTE="vieras";25054647]Olisitkin jäätynyt; tuhannen vuoden päästä joku arkeologi olis kaivanut sinut esiin ja miettinyt että, mikäs vittu tää on :O ihminen vai jonkun sortin elukka.[/QUOTE]

Etkö sinä tiedä, että ihminenkin on eläinlaji?

Lohduksi kaikille miehille : uusin tutkimus kertoo, että naisen saa parhaiten tyydytettyä 8.5 cm pitkällä ja 5.4 senttiä leveällä välineellä.

Sillä , onko se Visa vai Mastercard , ei ole mitään väliä.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood

Yhteistyössä