joku mies on laittanut rahaa tililleni..

• Viestiketjun aloittaja ihme ja kumma
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Mä";25047156]Jos sä maksat omalta koneelta niin kyllä pankeilla on sellanen systeemi että jos nimi ja tilinumero ei täsmää ni kone sanoo siitä.[/QUOTE]

ai...mä olen monta kertaa siirtänyt miehen tilille rahaa ja laittanut nimikenttään vaikka mitä... Sutenööri, pelle, idiootti yms yms yms ja aina on perille menneet..sillä nimellä ei ole mitään väliä

• Tykkää
Reactions: chef
"höpöhöpö"
Voi mitä satuja te täällä oikein kerrotte. :)

Tilisiirrot välitetään vain ja ainoastaan tilinumeron perusteella. Ja toi nro 25:n kommentti - huhhuh, mitä soopaa.

Terveisin pankintäti

"vieras"
Pakko kertoo tähän ihan ihmeellinen juttu mikä mulle tapahtu jotain 5v sitten. Olin alta 20v kummiskin. Tuli kännykkään joku viesti:" Näytit tosi hyvältä sun uusis farkuis tänään keskustas". Ihmettelin mut annoin olla, mut sit viestei tuli lisää ja ne meni koko ajan vähän härskimpään suuntaan. Soitin sit numerotieduun ja sieltä selvis soittajan nimi. Ihan outo miehen nimi mulle. No lähetin sit tekstarin, että en tunne sitä ja että taitaa mennä väärään...

No sit tuli takas, että ei mee väärään. Sitä sit seuras vaan härskimpiä viestejä ja joskus tuli sit soittooki siit numerosta. En koskaan vastannut enkä vastannu tekstareihinkaan. Aattelin mennä tekee jonkun ilmotuksen, mut sit se loppu...

No monta kuukautta ton jälkee ku selasin jotai pankkitietojani, niin siellä oli outo pano. 300 euroo. Ja se oli se sama mies. Kaiken maailman porukkaa...
Pelottavaa. :O

Umpos
[QUOTE="höpöhöpö";25048359]Voi mitä satuja te täällä oikein kerrotte. :)

Tilisiirrot välitetään vain ja ainoastaan tilinumeron perusteella. Ja toi nro 25:n kommentti - huhhuh, mitä soopaa.

Terveisin pankintäti[/QUOTE]

Kyllä tämmönen juttu oli että joku meni pankkiautomaatille ja siellä oli oikeesti ihan hirvee summa rahaa joskus yöllä. Ja se oli siellä monta tuntia oli leheskin juttua. Jotenkin niin se meni, että hetkellisesti kaikki rahat siirty pois muitten tileiltä ja oli sitten tuolla. Varmaan joku tietotekniikkajuttu.

No sä voit pankin tätinä laskee sit et mitä sais korkoo jos vaikka olis muuten korko prosentin ja sitten 100 000 miljardia olis sun tilillä vaikka 4 tuntii. Ei varmaan tarttis enää töit tehä!

Tolleen vois muuten auttaa köyhiä. Laittas helvetisti rahaa tilille vaikkapa sekunniks...

ttppii
No sä voit pankin tätinä laskee sit et mitä sais korkoo jos vaikka olis muuten korko prosentin ja sitten 100 000 miljardia olis sun tilillä vaikka 4 tuntii. Ei varmaan tarttis enää töit tehä!

Tolleen vois muuten auttaa köyhiä. Laittas helvetisti rahaa tilille vaikkapa sekunniks...

Rautainen asiantuntemus siitä miten korko pankkitilille lasketaan näyttää kyllä tällä henkilöllä olevan.

"oona"
Kyllä mulla ainakin on op herjannut joskus. en muista, olenko maksanut laskua vai siirtänyt rahaa muuten vaan jollekulle, mutta sanoi jotakin tyyliin "saajan nimi ja tilinumero eivät täsmää".

Yhteistyössä