Vappu pimiä ei hedelmällinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettiimietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettiimietin

Vieras
Tuleeko kenellekään muulle mieleen että Vappu ei ehkä yrityksestä huolimatta ole tullut raskaaksi kun noin raskauskyselyistä suuttuu? tai vastaavasti ehkä hän oli raskaana ja teki abortin tms. Huvittavaa vaan kun on itsekin kysellyt ihmisiltä näiden vauvauutisia ja nyt pimahtaa täysin häneltä kysyttäessä. Tekopyhyyttäkö vain?

[QUOTE="huoh";25045260]Vatsa pyöristynyt hormonihoidoista. Mullakin turposi maha, vaikka en olllutkaan raskaana, mutta kun niitä hormoneja piti piikitellä.[/QUOTE]

Silloin kun vappu oli pulskimmillaan ja maha pömpötti (pari kk sitten) sen ukko oli vielä jenkeissä ja tuskin lensi sieltä purkkiin runkkaamaan eli en usko hoitoihin.

Vapun ura menisi jäihin jos lapsen tekisi ja niillehän on häät tulossa. Ehkei halua olla vatsa pystyssä häissään. Ja muutenkin kuka tietää haluaako lainkaan lapsia. On sen tyylinen että ei varmaan kotona neljän seinän sisällä kauaa jaksaisi.

[QUOTE="vieras";25045305]Mitä se edes kuuluu kenellekkään??
Varsinkaan tällä palstalla.[/QUOTE]

Olin tästä aloituksesta ihan järkyttynyt... Kuinka kukaan tekee tällaista aloitusta??? On sitten julkisuuden henkilö tai ei, niin lapsen yrittäminen, raskaaksi tuleminen, lapsettomuus, hoidoissa käyminen tai käymättömyys, adoption harkinta tms. perheellistymiseen liittyvä on todella henkilökohtaisia asioita ja yksityisiä juttuja, joita ei fiksut ihmiset toisiltaan utele!

No eikö sulta muka menis hermot jos kaikki sun lähipiirin ihmiset kyselis ja epäilis koko ajan että ootko raskaana, vaikka et olisi? Eiköhän toi oo verrattavissa samanlaiseen tilanteeseen, Vapulta vaan kyselee asiaa puoli suomea ja ihmiset miettii asiaa netissä jne. Ei varmaan oo mukavaa tuollainen pidemmän päälle.

Ihan sama vaikka se kysymys ois "paljonko kello on?", niin jos sitä tivataan koko ajan niin meneehän siinä itse kullakin jossain vaiheessa hermot.

[QUOTE="plääh";25045347]No eikö sulta muka menis hermot jos kaikki sun lähipiirin ihmiset kyselis ja epäilis koko ajan että ootko raskaana, vaikka et olisi? Eiköhän toi oo verrattavissa samanlaiseen tilanteeseen, Vapulta vaan kyselee asiaa puoli suomea ja ihmiset miettii asiaa netissä jne. Ei varmaan oo mukavaa tuollainen pidemmän päälle.

Ihan sama vaikka se kysymys ois "paljonko kello on?", niin jos sitä tivataan koko ajan niin meneehän siinä itse kullakin jossain vaiheessa hermot.[/QUOTE]

Menisi, mutta miksi Vappu sitten on kysynyt itse samaa asiaa muilta julkisesti?

Lisää vaan pohdintaa sellaisen ihmisen vauva-asioista, joka ei halua niitä pohdittavan.

On kyllä aika rankkaa varmaan olla julkkis, kun vatsan kokoa ja muotoa koko ajan kytätään. :(

[QUOTE="minä";25045363]Menisi, mutta miksi Vappu sitten on kysynyt itse samaa asiaa muilta julkisesti?[/QUOTE]

Miten se liittyy koko asiaan millään tavalla? Eiköhän nuo toimittajat saa jostain ylemmältä taholta käskyn kysyä tuollaisia asioita. Sitäpaitsi toi sun pohdintas on ihan kuin jotain päiväkoti-ikäisen juttuja, "kyl mäki saan ku toi alotti" jne. Mieti vähän ittees nyt.

Kyllä siinä hermo menisi sinullakin jos aina udeltaisiin raskaudesta,tai spekuloitaisiin,että oletko raskaana vai et.
Tuohan on nykyään vapun kohdalla koko aikaista,että ihmetelään onko raskaana vai ei.
Ei tuohon hermostumiseen tarvitse syynä olla mitkään hoidot,vaan totaalinen kyllästymien asialla vatvomiseen,varsinkaan jos ei itsellään ole edes vielä mitkään lapset mielessä.Eihän sitä edes voi tietää onko vappu sellainen ihminen joka niitä lapsia ylipäätään haluaa.
Tottakai hän toimittajana utelee muiden raskaudet,se on hänen työtään,mutta hänen työtään ei ole olla koko ajan raskausutelujen keskipisteenä.

[QUOTE="plääh";25045465]Miten se liittyy koko asiaan millään tavalla? Eiköhän nuo toimittajat saa jostain ylemmältä taholta käskyn kysyä tuollaisia asioita. Sitäpaitsi toi sun pohdintas on ihan kuin jotain päiväkoti-ikäisen juttuja, "kyl mäki saan ku toi alotti" jne. Mieti vähän ittees nyt.[/QUOTE]

No samalla tavalla voidaan ajatella että ne Vapulta kysyneet toimittajat on saaneet käskyn ylemmältä taholta. Palstalla mahan kyttäilyä en tajuakaan, mutta en näe eroa siinä että toimittaja-Vappu kysyy joltain julkkikselta raskaudesta tai joku muu toimittaja kysyy sitä samaa julkkis-Vapulta.

Itselleni oli tosi raskas juttu, kun haaveilin raskaudesta ja kaikki kysyivät aina siitä, että milloinkas te teette lapsia ym. tietämättä taustoja. siksi en koskaan itse menisi kysymään tollaista joltain muulta.

[QUOTE="minä";25045363]Menisi, mutta miksi Vappu sitten on kysynyt itse samaa asiaa muilta julkisesti?[/QUOTE]

Se on hänen TYÖTÄÄN! Eikä vappu niitä kysymyksiä itse keksi,vaan heille kyllä annetaan nuo kysymykset etukäteen,mitä pitää kysellä.

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;25045512:
Se on hänen TYÖTÄÄN! Eikä vappu niitä kysymyksiä itse keksi,vaan heille kyllä annetaan nuo kysymykset etukäteen,mitä pitää kysellä.

Ja ne radiotoimittajat tekee sitä huvikseen? Eiköhän hekin tee ihan TYÖTÄÄN ja saattavat saada ne kysymykset esimiheltään.

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;25045512:

Niin ihan samanlailla tehtiin vapullle? Miksi siis hiiltyi?

Täytyy sanoa, että ihmettelen vain sitä, miten Vappu vasta nyt kilahti. Ottaen huomioon, että noita raskausepäilyjä on ollut jo monen monta vuotta. Kyllä siinä herkkähipiäisempi olis hermostunut jo aiemmin. Siis raskaus on tietysti pelkästään positiivinen asia, mutta moniko nainen haluaisi, vuosi toisensa perään, että pömppövatsaa luultaisiin raskauden aiheuttamaksi?

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
Se nyt vaan on valitettavasti niin, että kun olet julkisuuden henkilö, joudut väistämättä kaikenmoisen spekuloinnin kohteeksi. Luulisi Vapunkin sen tietävän. Vai hiiltyikö nyt vaan kun se kohdistuu häneen itseensä.