Toisen ihastuksen vokottelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jaa-a"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jaa-a"

Vieras
Mitä te tekisitte, jos olisitte ihastuneita yhteen mieheen ja mies vaikuttaisi olevan ihastuneita sinuun, mutta kaverisi iskisi kimppuun ja vokottelisi tuon miehen itselleen?

Joidenkin (ei yhteisten) tuttujen mielestä, joille olen tästä kertonut, asia on ihan ok. Koska mitään suhdetta ei ollut, tuolla naisella oli täysi oikeus yrittää samaa miestä. Vaikka tiesikin varsin hyvin kaverinsa, eli minun, olevan ihastunut.

Toki mies teki itse päätöksensä, meni maku koko tyyppiin enkä enää huolisikaan moista tuuliviiriä. Mutta oliko kaverin käytös reilua? Mun mielestäni ei. Olen vissiin kauhea tiukkapipo kun en osaa antaa tätä anteeksi.

kakspiippuinen juttu. mikäli asia on tapahtunut ihan vahingossa, että ovatkin ruvenneet tuntemaan toisiinsa vetoa, ilman mitään selkeetä suunnitelmaa ja iskuyritystä, niin eipä ihminen tunteilleen mitään voi.. ikävä kuitenkin tietysti sinun kannaltasi.

Alkuperäinen kirjoittaja tunteilleen ei mahda mitään;25031915:
kakspiippuinen juttu. mikäli asia on tapahtunut ihan vahingossa, että ovatkin ruvenneet tuntemaan toisiinsa vetoa, ilman mitään selkeetä suunnitelmaa ja iskuyritystä, niin eipä ihminen tunteilleen mitään voi.. ikävä kuitenkin tietysti sinun kannaltasi.

Klassinen selitys ainakin pettäjillä. Kyllä niille tunteilleen vaan voi!

[QUOTE="vierailija";25031938]Klassinen selitys ainakin pettäjillä. Kyllä niille tunteilleen vaan voi![/QUOTE]

en ole koskaan pettänyt. aapeen tapauksessakaan ei petetty, eihän hän ollut suhteessa kyseisen miehen kanssa.

[QUOTE="vierailija";25031938]Klassinen selitys ainakin pettäjillä. Kyllä niille tunteilleen vaan voi![/QUOTE]

ei tunteille voi oikeasti mitään, vaikka kuinka yrittäisit niin uskotella. toki voi yrittää peittää niitä tunteitaan, mutta ei niitä pysty poistamaan.

olisiko siis ollut parempi, ettei kumpikaan olisi ollut miehen kanssa, vaikkamies olisi tahtonut toisen heistä? ja molemmat naiset olivat hänestä kiinnostuneita.

Jos ei oltu tapailua pidemmälle menty, niin en pitäisi tuota pahana asiana. Eihän sitä nyt voi omia kaikkia miehiä joihin on ihastunut, vai voiko??
Jos se oli jo tapailua tai semmosta esiseurustelua, niin sitte eri asia.

Ja toisaalta kans, olisitko sitte halunnu alkaa seurustelemaan miehen kanssa joka on ihastunut kaveriisi?

Alkuperäinen kirjoittaja tunteilleen ei mahda mitään;25031915:

No joo. Enpä tosiaan miestä enää haikaile, ja muuten voisin ehkä tuon ymmärtää, ellei jotain samansuuntaista olisi tapahtunut jo aiemmin. Sama kaveri alkoi joskus aikaisemmin vokotella miestä, joka oli kiinnostunut minusta ja pyyteli treffeillekin. En vain itse ollut tuosta miehestä kiinnostunut, niin en silloin ajatellut sitä sen kummemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25032522:
En ikinä koske ystävien ihastuksiin,eksiin jne...

Täällä meilläpäin on niin pienet piirit että miehet hyvin nopeasti loppuisi kesken jos ei sais ihastua samaan mieheen kuin mihin ystävä joskus on ihastunut :D

Mutta edelleen, koen ihastumisen (sellaista leikkiä) eri asiana kuin vakavan seurustelun. Eksiin ei tietenkään kosketa, olen samaa mieltä.

Ei vide, mulla oli tällanen "kaveri" yläasteella :D Sillon kun teini-iän hormoneissa ihastuttiin joka toinen päivä aina uuteen tyyppiin ja sattu tälle tytölle mainitsemaan, niin se meni ja pokasi sen pojan. Aina. Itse kun oli niin ujo, niin ei välttämättä ihan kylmiltään saanut suutaan auki ja toinen oli rohkeampi ja varsin rehevä muodoiltaan.. :/ Jakariksihan sitä nykyään sanottaisiin..

Ja toisaalta kans, olisitko sitte halunnu alkaa seurustelemaan miehen kanssa joka on ihastunut kaveriisi?

En todellakaan olisi halunnut. Ihmettelen vain, että kaverini halusi.

Itse en haluaisi edes sellaista miestä, johon tietäisin hyvän kaverini olevan myös ihastunut. Menisi maku touhusta riippumatta siitä, kumpi ihastui ensin. Mutta tosiaankin tämä kaverini kiinnostui miehestä vasta sitten kun tiesi minun ja miehen välillä olleen jo pitkän tovin kipinöitä.

No, se on mennyttä ja olkoon, en vain jaksa kiinnostua tämän pariskunnan kuulumisista enää ja mietin tarkoittaako se että olen liian herkkänahkainen ihminen.

Ainakaan tähän saakka ei tommosia tilanteita ole tullut eteen, musta tuntuu etten edes katso "sillä silmällä" kenenkään kaverin ihastusta juurikin sen ihastuksen takia, mutta voihan se johtua erilaisesta miesmaustakin.

[QUOTE="vieras";25032743]Ainakaan tähän saakka ei tommosia tilanteita ole tullut eteen, musta tuntuu etten edes katso "sillä silmällä" kenenkään kaverin ihastusta juurikin sen ihastuksen takia[/QUOTE]

Samma här. Luulin, että useimmilla on tuollainen sisäänrakennettu moraalikompassi.

Yhteistyössä