Freddie Mercuryn kuolemasta tulee kohta 20v. Tässä video, jossa hän jättää hyvästit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25029433]Queen iski jo nuoruudessa 70 luvulla. Night at the opera on yhä paras. Jälkipolvelle kelpaa lähinnä We are the Champions ja We will Rock you.[/QUOTE]

Löytyihän muitakin faneja :) Itse pidän Queenin 80-90-luvun tuotannosta eniten :)

[QUOTE="vieras";25029433]Queen iski jo nuoruudessa 70 luvulla. Night at the opera on yhä paras. Jälkipolvelle kelpaa lähinnä We are the Champions ja We will Rock you.[/QUOTE]

Totta! Itse olen syntynyt 80-luvulla, ja silti minusta A Night At The Opera on maailmankaikkeuden parhaita albumeja.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Mulla on elävästi jäänyt mieleen Freddie Mercuryn kuoleman jälkeinen päivä tai joku hyvin pian sen jälkeisistä päivistä, kun opettaja kertoi meille hänen poismenostaan. Ja tästä aasinsiltaa pitkin pumps tuli mieleen, että tällä opettajalla oli tapana nostaa palleja ennen kuin istui alas. :D Voi itkut mikä muistikuva.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
70-luvun alussa syntyneenä kasvoin näiden suurten rock-legendojen musiikkia kuunnellen joten tottakai queen on tuttu!

mun mielestäni parhain queenin biisi on bohemian rapsody, sen sanat on niin koskettavat ja se on semmonen freddien näkönen spektaakkeli :D ihan parhautta :heart:

freddiehän laulo sooloja kotonaan vielä muutama päivä ennen kuolemaansa, halusi jättää bändikavereille materiaalia vielä yhteen levyyn postuumisti.

se kuolema kolahti. :(

Muistan kyllä, ja olen sinua vielä hieman vanhempi.

Ihana tuo video, ja tosiaan muistan sen kuin eilisen, kun hänen kuolemastaan annettiin ilmoitus. Kamala sairaus..

Voinpa tunnustaa pitäväni Queenin musiikista ja Freddie Mercury oli yksi mahtavimmista esiintyjistä koskaan. Eikä tunnu yhtään epäheterolta tämän tunnustuksen jälkeen.

[QUOTE="vieraS";25032932]hänhän oli ruskean reiän ritari jollaista ei täällä maalaismammojen palstalla arvosteta tippaakaan.[/QUOTE]

Freddie oli bi-seksuaali. Ja en pidä kyllä homouttakaan syntinä. Freddie oli loistava laulaja, oli hän sitten ollut hetero, bi tai homo

Jep, Freddie oli aivan loistava laulaja ja showmies. Taisin olla kuudennella tai seiskalla kun se kuoli. Fanitin Queenia jo ala-asteella ja edelleenkin nappaa vaikka harvemmin tulee nykyään kuunneltua. Youtubesta kans tulee joskus fiilisteltyä.

aidsiin kuoli.

Mtv:ltä taisi tulla putkeen mercurya kuoleman jälkeen. Show must go on on myös hieno biisi. Simsponitkin muuten taisi alkaa niihin aikoihin Tracey Ulmann showssa.

Yhteistyössä