Ei raskaudu kun mies aina töissä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vi*uttaaa!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vi*uttaaa!!

Vieras
Mä enn tule koskaan raskaaksi kun mies sattuu olemaan AINA töissä ovulaation aikaan! Suututtaa ja vituttaa. Hankin kohta jonkun sijaismiehen ovulaation ajaksi. Onko kellään muulla yhtä mielenkiintoista ja kummallista onglemaa???!

täällä ihan sama ongelma.

vituttaa vituttaa vituttaa.
Mä oon ihan tosissani miettiny kans sijaissiittäjää..
tai muumimukimenetelmää.. =D
Jos mies vaan runkkais spegut kuppiin jossain välin ja toimittais mulle..

Aika epätoivoista.
yk 18 tai 19 menossa, että alkaa oikeesti jo olla epätoivosta.

kaikki on kuitenkin tutkittu, kaikki ok.
syynä ainoastaan seksin vähyys- nojoo, loogistahan se toki on, että ei se haikara niitä vauvoja tuo =D
Mutmut, meillä tosiaan jää yleensä aina siihen yhteen kertaan.. ja miehellä firman kans niin hirvee stressikin ettei välttis ees aina laukee- joka tietty lisää hirveesti paineita molemmille, kun minä rupeen rääkymään ja syyttämään jos mies ei laukea ja tiedän että sen oviksen aikana ei taas kerkeä..

Mutjoo, kyllä sitten aina muutoin kerkeää- paitsi sillon ovisaikaan..

VITUTTAA JUU.

[QUOTE="xyz";25027550]Entäs sitten kun (jos) lapsi saadaan alulle ja syntyy, onko mies edelleen aina vaan töissä? (ennustaa tulevaisuuden palstaketjuja)[/QUOTE]

EI. Hän ei ole aina töissä, vaan juuri aina ovulaation aikaan. Lapsirakas mies. Tästä on nyt tura vääntää mitään kummallisuuksia.

oli tuollainen ongelma mutta jospa se nyt korjaantus kun mieskin alkanut haluta lasta :) olin jo ihan itkun partaalla mutta nyt musta tuntuu että aurinko paistaa korkeimmalta suoraan meille.

Yhteistyössä