Minun mies se osaa aina laittaa oikeat sanat sopivaan paikkaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono vaimo

Vieras
Se tölväsee aina juuri sopivasti, että se loukkaa.
Olen siitä monesti huomauttanut ja moni muukin on siitä minulle maininnut.

No kerran mulla katkesi pinna ja sanoin, miten esim. äitini vihaa sitä sen vittuilun takia ja että aika moni muukin on huomauttanut mieheni piikikkyydestä.
Mies päätti sitten lähteä kyselykierrokselle, eikä kukaan voinut suoraan miehelleni asiaa sanoa, vaan kielsi moisen tapahtuneen.

Siitä mies sai vain lisäpontta piikitellä lisää.

Tänä aamuna rakas mieheni totesi, kun aamuväsynä olin vähän kiukkuinen, että "nyt sinun ei tarvitse enää teeskennellä mukavaa, kun isänpäivä meni jo". Arvatkaa itkettääkö minua nyt. :'(

Jos mies ei ihan oikeasti ymmärrä käytöstään, niin puhu niille ystäville ja sukulaisille, että myös he kertoisivat totuuden, ettei mies kuvittele sinun vain olevan liian herkkä. Jos taas mies tietää mitä tekee, ja hakee tuollakin lisää aihetta vittuiluun, niin suosittelisin lämpimästi eroa. Hittoako sitä viettämään loppuikäänsä kusipäisen vittuilijan kanssa.

Se tölväsee aina juuri sopivasti, että se loukkaa.
Olen siitä monesti huomauttanut ja moni muukin on siitä minulle maininnut.

No kerran mulla katkesi pinna ja sanoin, miten esim. äitini vihaa sitä sen vittuilun takia ja että aika moni muukin on huomauttanut mieheni piikikkyydestä.
Mies päätti sitten lähteä kyselykierrokselle, eikä kukaan voinut suoraan miehelleni asiaa sanoa, vaan kielsi moisen tapahtuneen.

Siitä mies sai vain lisäpontta piikitellä lisää.

Tänä aamuna rakas mieheni totesi, kun aamuväsynä olin vähän kiukkuinen, että "nyt sinun ei tarvitse enää teeskennellä mukavaa, kun isänpäivä meni jo". Arvatkaa itkettääkö minua nyt. :'(

mä olisin varmaan tokassu jotain tyyliin "Niinpä, kyllä nyt helpottaa" tms..

No hitsit, olisit sanonut vastaan: "sanos muuta, onneksi meni... eipähän tarvitse enää olla mukavana minullakaan.." tai jotain vastaavaa. Sun pitää tokaista samalla mitalla takasi, niin josko miehesi hoksaisi oman tyhmän käytöksensä.

Ei se huomaa omaa piikikkyyttään. Vika on aina muissa, ei hänessä itsessään.

Puoli vuotta jos vielä jaksan kärvistellä tässä liitossa, voisin lähteä eri osoitteeseen asumaan.
Jos tänään lähtisin, en saisi rahaa mistään, kun minut katsotaan yrittäjäksi. Mutta puolen vuoden kuluessa yrittäjänleima lähtee otsalta, niin sitten olen "vapaata riistaa" ja alan saamaan liiton rahojakin.

No hitsit, olisit sanonut vastaan: "sanos muuta, onneksi meni... eipähän tarvitse enää olla mukavana minullakaan.." tai jotain vastaavaa. Sun pitää tokaista samalla mitalla takasi, niin josko miehesi hoksaisi oman tyhmän käytöksensä.

Ei, ei ja ei. En ala yhtään antamaan periksi ja edes piloillani myöntämään olevani miehen kuvittelun kaltainen hirviö.

Uusimmat

Yhteistyössä