maalaisromanttisen sisustuksen liian "joka paikassa nähdyt","kaikilla" olevat jutut?

• Viestiketjun aloittaja "punainen"
  • Ensimmäinen viesti
Riviera Maison? minun piti googlettaa se, mutta ei käsite silti auennut:ashamed:

Tähtityynyjä meillä on 2kpl nuoremman lapsen huoneessa. Minusta ne vaan sopi sinne niin hyvin värinsä puolesta. Neki on ostettu tiimarista, eikä mistään "oikeasta" sisustusliikkeestä. En teinny niitten olevan maalaisromanttisia vasta ku nyt, en lue sisustusblogeja. Muuta ketjussa mainittavia juttuja meillä ei sit olekaan.

"punainen"
Riviera Maison? minun piti googlettaa se, mutta ei käsite silti auennut:ashamed:

Tähtityynyjä meillä on 2kpl nuoremman lapsen huoneessa. Minusta ne vaan sopi sinne niin hyvin värinsä puolesta. Neki on ostettu tiimarista, eikä mistään "oikeasta" sisustusliikkeestä. En teinny niitten olevan maalaisromanttisia vasta ku nyt, en lue sisustusblogeja. Muuta ketjussa mainittavia juttuja meillä ei sit olekaan.
olisin voinut laittaa otsikkoon jotenkin että mitkä "tusinatuotteet" yhdistettynä kauhistuttaa :D tähtityynyissä ei yksinään ole mitään vikaa mutta ne tietyt kodit vaan väsyttää silmää,jotka näyttää niin samalta.vaikkei sillä väliä olekaan mitlä jonkun toisen koti näyttää,mutta puhun vain nyt silmäämiellyttävistä tai miellyttämättömistä jutuista.

Tämä oli (poikkeuksellisesti ollaksen en pidä sisustuksesta -aiheinen) asiallinen aloitus ja silti se saa minut miettimään, että mitä jos sittenkin hankkisi tähtityynyjä ja carpe diem- tarran...

Mummelissa elää sitkeä vastarannan kiiski?
:D

Olen muistilapulle kirjoittanut itselleni seinälle "carpe diem", ihan vaan muistutuksesi, en kaipaa niitä sisustukseen.
Itselläni mustavalkoista, keittiössä väriäkin ja pojan huonekin aika mustavalkoinen, ruskea. Pidän silti monenlaisista sisustuksista. Ihanalla ystävälläni oikein sekametelisoppa, mutta silti kodikasta, mummolamaista.
Valkeakin sisustus on kaunis toisilla, mutta itse en halua.

Enpä uskalla edes ajatella, millaisia kommenteja kirvoittaisi palstan kriitikkojoukko, jos linkittäisin kuvia kodistamme. Mutta en, sitä en tee.

Tähtityynyjä meillä tosin ei ole, vaikka nukunkin tähdet pääni alla. Sain tyttäreltä hienon itse ommellun ja painetun tyynyliinan, jota koristavat tähdet.

Enpä uskalla edes ajatella, millaisia kommenteja kirvoittaisi palstan kriitikkojoukko, jos linkittäisin kuvia kodistamme. Mutta en, sitä en tee.

Tähtityynyjä meillä tosin ei ole, vaikka nukunkin tähdet pääni alla. Sain tyttäreltä hienon itse ommellun ja painetun tyynyliinan, jota koristavat tähdet.
Mä linkitin jokin aika sitten johonkin ketjuun mut kukaan ei sanonu mitään :LOL: remppakin vielä kesken mut tais olla aika hajuton kämppä kun kukaan ei sanonut yhtään mitään :D

joulua silmässä
ja enkeleitä ja höyheniä jouluna.... Itse tosin pidän kristalleista, jotka taitaa mennä ko tyyliin myös. Tosin mulla ne on ripoteltu ihan toisenlaiseen tyyliin.

"punainen"

joo älä tee sitä ;) täällä voi saada haukkuja ihan mistä vaan...ja riidan aikaiseksi,ihan mistä vaan.

[QUOTE="punainen";25021851]olisin voinut laittaa otsikkoon jotenkin että mitkä "tusinatuotteet" yhdistettynä kauhistuttaa :D tähtityynyissä ei yksinään ole mitään vikaa mutta ne tietyt kodit vaan väsyttää silmää,jotka näyttää niin samalta.vaikkei sillä väliä olekaan mitlä jonkun toisen koti näyttää,mutta puhun vain nyt silmäämiellyttävistä tai miellyttämättömistä jutuista.[/QUOTE]

:D

Ei minua haittaa, vaikket tähtityynyistä pitäiskään, mun pojan makkarissahan ne on :) Ei sillä, en miekään vois kuvitella makuuhuoneeni sängynpäällä mitään "sweet dreams tarroja".

[QUOTE="jeps";25021662]taulut keep calm and carry on. God!!! Mon Dieu!!![/QUOTE]

Joitain vuosia sitten, tyttäreni ja vävyn haudattua esikoisensa, he ostivat Tukholmasta kehystettynä julisteena tuon "Keep calm and carry on" tekstin.
Pidin sitä silloin hyvänä (jos kohta vaativana) ohjeena.
Eikä se koskaan tule heidän kodissaan tuntumaan "tusinatavaralle."

Yhteistyössä