nmm
tunnetteko syyllisyyttä jos käytätte valmisruokaa?Tuntuu että täällä on paljon niitä ketkä jotka tekee kaikki ruoat alusta loppuu..mä itse käytän aina silloin tällöin eineksiä eikä tunnu ees yhtään pahalta..
Tuo kultainen keskitie on kyllä hyvä Mä söin ryynimakkaraa,normaalia en syö kun se nitriititön on kallista ja normista tulee outo olo..:OEn tunne syyllisyyttä. Ihan ilman mitään tunnontuskia pistelen tässä samalla poskeeni Kokkikartanon lohikiusausta (ja on hyvää).
Kultainen keskitie on jees. Ei pelkkää einestä, muttei ihan aina itse alusta asti kokattuakaan (ei mulla ainakaan aina riitä aika ja/tai kiinnostus kokkaamiseen).
Näin meilläkin.En tunne syyllisyyttä. Ihan ilman mitään tunnontuskia pistelen tässä samalla poskeeni Kokkikartanon lohikiusausta (ja on hyvää).
Kultainen keskitie on jees. Ei pelkkää einestä, muttei ihan aina itse alusta asti kokattuakaan (ei mulla ainakaan aina riitä aika ja/tai kiinnostus kokkaamiseen).
Peesi tähän. Lähinnä viikonloppuisin tehdään ruokaa "pitkän kaavan mukaan", mutta vkolla, kun yhteistä aikaa on vaan pari tuntia, turvaudun usein eineksiin.En.
Käytän mielummin vähäisen vapaa-aikani lasten kanssa olemiseen kuin hellan vieressä kökkimiseen.
käytän 0-4 kertaa viikossa,vaikken itse eineksistä tykkääkkään. Lapset syö hyvillä mielin pinaattiletut,kalapuikot ja lihapullat.tunnetteko syyllisyyttä jos käytätte valmisruokaa?Tuntuu että täällä on paljon niitä ketkä jotka tekee kaikki ruoat alusta loppuu..mä itse käytän aina silloin tällöin eineksiä eikä tunnu ees yhtään pahalta..
En tunne syyllisyyttä, jos haen maksalaatikon lähikaupasta ennen lasten hakua päiväkodista, jos kotona ei ole valmista ruokaa odottamassa, enkä jaksa alkaa väkertää kastiketta ja pottuja kuorimaan. Pääasia, että saadaan ruokaa nopeasti.tunnetteko syyllisyyttä jos käytätte valmisruokaa?Tuntuu että täällä on paljon niitä ketkä jotka tekee kaikki ruoat alusta loppuu..mä itse käytän aina silloin tällöin eineksiä eikä tunnu ees yhtään pahalta..