Uskotteko, että Pekka Haaviston ja Nexar Floresin liitto on rakkaussuhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakkomielle? :laugh:

Ihanko oikeasti teette viestiketjun perusteella tällaisia päätelmiä? =)
Tämä & lukuisat muut aloituksesi on ainakin mulle antaneet mielikuvan ihmisestä, jolla ei niinsanotusti ole omaa sosiaalista elämää tai parisuhde-elämää laisinkaan, ja siksi hän ns. elää muiden kautta.

Se voi olla täysin väärä mielikuva, mutta sellaisen käsityksen olen saanut.

Tämä & lukuisat muut aloituksesi on ainakin mulle antaneet mielikuvan ihmisestä, jolla ei niinsanotusti ole omaa sosiaalista elämää tai parisuhde-elämää laisinkaan, ja siksi hän ns. elää muiden kautta.

Se voi olla täysin väärä mielikuva, mutta sellaisen käsityksen olen saanut.

Muiden kautta en elä elämääni. Lehdet tosin tulee luettua ja uskoisin, että kuka tahansa lehtiä lukeva tietää maailmanmenosta jo pelkän lukemisen perusteella jonkun verran ilman, että kyseessä on mikään pakkomielle.

[QUOTE="vieras";25002684]Siis ei ole totta enää, joo TODELLAKIN Akaatti on pahasti pakkomielteinen näihin julkkisjuoruihin![/QUOTE]

En ole ehkä riittävästi (tai pakkomielteisesti) seuraillut Akaatin avauksia, mutta minusta ei ole kovin hälyttävää avata keskusteluja julkisuuden henkilöistä, kyllähän täällä spekuloidaan naapureita ja lapsen kaverin vanhempia ja kaupantätejä.

Miten se on mahdollista että ne sanoo että se Nexar on komea, sehän on naisen näklöinen, en ymmärrä. Se on epänormaalia että presidentti homostelee se ei ole tervettä vaan sairasta onnekis ei tullut presidenttiä homosta se on hyvä. Presidentin pitää olla terve mies eikä mikään ruskean reiän ritari

Pariskuntahan on ollut yhdessä jo vuosikausia, paljonkohan Pekka on heidän tavatessaan tienannut? Varmaan aika paljon vähemmän... Mun mielestä Haavisto on komea ja tyylikäs mies, en todellakaan ihmettele jos joku nuorempi siihen rakastuu. Eli ei, en todellakaan usko että kyseessä on lumeliitto.

Yhteistyössä