Haluaisin oppia tekemään kiharat, kuten esim täykkäreiden naisilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei aina ponnarille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei aina ponnarille

Vieras
Miten te teette kiharat hiuksiinne? En ole koskaan tehnyt itselleni kiharoita ja nyt haluttais ostaa jotku paplarit joilla voisi opetella tekemään. Joten vinkkejä nyt aloittelijalle.....

En tiedä kyseisen saippuaoopperan naisista, mutta itse laitan letit yöksi pyyhekuiviin hiuksiin. Seuraavan päivän ne ovat laineilla tai sähäkät, riippuen lettien paksuudesta.

video-hiukset-kiharaksi

Mun aikapitkään tukkaan saa täykkärikiharat, kun sutii niihin vähän muotovaahtoa tms kampausnestettä ja kosteutta aavistus sumutinpullosta ja sitten isommille lämpörullille, annetaan kuivahtaa ja vaikuttaa jonkinaikaa, rullat pois ja viimeistellään kiiltolakalla. Ilmakihartimella saa myös aika hyvät, mut pitää olla semmoine kiharrin mistä piikit saa vedettyä sisään ennenkuin avaa kiharan kihartimesta, muuten menee iha takulle.

'köyhän miehen kiharat' saa ilman paplarijuttujakin, kun ottaa foliota, ja kiertää suikaleen ympärille tukan ja runttaa päät yhteen ja antaa olla yön yli päässä. Paljon mukavammat nukkua kuin oikeet paplarit. pieni kosteus hiuksissa käärittäessä tekee kiharoista kestävämät. Jos siis vaan haluut testaa, miltä kiharat näyttäs, enneku rupeet osteleen laitteita.

[QUOTE="vieras";24994662]En tiedä kyseisen saippuaoopperan naisista, mutta itse laitan letit yöksi pyyhekuiviin hiuksiin. Seuraavan päivän ne ovat laineilla tai sähäkät, riippuen lettien paksuudesta.[/QUOTE]

Täykkäreiden naisilla on lähinnä laineita, tämä tekniikka ei siis toimi.

Yksinkertaisin on tehdä esim. suoristusraudalla, kun sitä käyttää piipparisaksien tavoin.
Esim näin:
Jaa hiukset n. 3 sentin osioihin.
Kiharra joka toinen osio vasemmalle ja joka toinen oikealle. Kiharra etuhiukset ja korvalliset kasvoihin päin.

Tai sitten piipparilla, mutta huomattavasti helpommin saa "huolettomat" laineet suoristusraudalla. :)

Yhteistyössä