Sexman
Olin tos ulkosalla vähän kävelyllä ja näin sitten tosi hoikan typyn työntävän vauvanrattaita. Oon aikasemmin nähnyt tän typyn useesti ja tullut juteltuukin jotain kun asu tossa naapuritalossa. Vauva on alta 6 kk ja ei kyl uskois... uskomattoman pieni peppu ja muutenkin hoikka... No sit nyt kun olin ulkona niin katoin sitä vauvaa siinä rattailla ja aidosti ihmettelin että onpas se kasvanut. Sitten ihan vaan tuli sanottua sponttaanisti: " Ohhoh, ootpas kasvanut. Eipä uskonut, että vain puoli vuotta sitten putkahdit ulos tuosta pienestä ihanasta pepusta." Jotenkin ehkä noloa, mutta typy vaan hymyili...
En oo koskaan nähny mitään miestä kuvioissa, että taitaa olla yh toi... Kiinnostais kyllä... Kaipa typy otti ton kohteliasuutena? Semmoseksi se oli ainakin tarkotettu. On meinaan sen verran Nam tuo typy.
En oo koskaan nähny mitään miestä kuvioissa, että taitaa olla yh toi... Kiinnostais kyllä... Kaipa typy otti ton kohteliasuutena? Semmoseksi se oli ainakin tarkotettu. On meinaan sen verran Nam tuo typy.