Heitin tytön pihalle pakkaseen ilman pääly vaatteita EIKÄ edes kaduta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sh

Vieras
nih ettäs tiedätte!
Tuolla tuo näyttää vieläkin värjöttelevän varastohuoneessa eikä anna kantti periksi tulla ovelle.
Mun puolesta saa olla vaikka koko päivän tuolla kylmävarastossa.

Omapahan on asias, kiva jos lapsi kertoo kavereille tai muualla ni saattaa tulla seuraamuksia tollasesta, mut kaikki taplaa tyylillään. Mee sa%&%tana itte värjöttelemään ulos, et ihmiset voi olla äälöitä.

[QUOTE="pöh";24991774]Omapahan on asias, kiva jos lapsi kertoo kavereille tai muualla ni saattaa tulla seuraamuksia tollasesta, mut kaikki taplaa tyylillään. Mee sa%&%tana itte värjöttelemään ulos, et ihmiset voi olla äälöitä.[/QUOTE]

Olen hakenut apua tytön toimintaan ja puhunut oikeasti jo että joku ottaa sen johonkin laitokseen.
En vain enää jaksa häntä.
ja kyse 8 vuotiaasta.

Joensuussa ainakin on pakkasta, en päässyt autoon tänä aamuna naapurin mies sitten auttoi ja myöhästyttiin sen takia hoidosta.. ei onneksi pahasti..

No meilläkin pojat lähti aika vähissä pukeissa vaikka sanoin että siellä on kylmä.. kait ne uskoo viimestään siinä vaiheessa kun kotiin tulevat... joka syksy sama juttu... jossain vaiheessa ovat kyllä tajunneet ruveta pukemaan lämpimästi...

[QUOTE="vieras";24991788]Joensuussa ainakin on pakkasta, en päässyt autoon tänä aamuna naapurin mies sitten auttoi ja myöhästyttiin sen takia hoidosta.. ei onneksi pahasti..

No meilläkin pojat lähti aika vähissä pukeissa vaikka sanoin että siellä on kylmä.. kait ne uskoo viimestään siinä vaiheessa kun kotiin tulevat... joka syksy sama juttu... jossain vaiheessa ovat kyllä tajunneet ruveta pukemaan lämpimästi...[/QUOTE]

Voi kun meilläkin edes tajuaisi,mutta edes -20 asteen pakkanen ei saa tyttöä pistämään vaatteita päälle.
On paleltumia varpaissa,käsissä iholla muutenkin ollut.
Karkaa ulos esim ulkoiluun mennessä kotona niin ilman sukkia,ilman välihousuja hanskoja.
Joka syksy alkaa sama homma ja pakkasten tullessa paleltumat sairaala hoitova vaativat,pissatulehdukset yms.EN ENÄÄ JAKSA!

[QUOTE="vieras";24991805]Provohan tämä on, mutta Oulussa on ainakin kuura maassa ja pakkasta. Talvi on tullut.[/QUOTE]

Eikö se oo ihan sama onko provoo vai ei? Aloituksenhan on aina tarkotus herättää keskustelua, oli se sit provoo tai ei !

[QUOTE="vieras";24991805]Provohan tämä on, mutta Oulussa on ainakin kuura maassa ja pakkasta. Talvi on tullut.[/QUOTE]

voin sanoa ettei ole provo.
Riitely alkoi ensin siitä kun ei suostunut ohkaisia sukkahousuja pukemaan farkkujen alle kun jalkansa paleltunut ja kylmä tekee entistä paheman vaikka noin vähän asteita.siten alkoi taistelu siitä ettei ota vähän paksumpaa takkai vaan hupparilla,sitten alkoi vääntäminen hanskoista.siinä vaiheessa meni hermot minulla niin valitettavaa kuin on ja heitin ilman kenkiä yms pihalle että mene sinne ja nauti kerta halaut kylmässä olla!

voin sanoa ettei ole provo.
Riitely alkoi ensin siitä kun ei suostunut ohkaisia sukkahousuja pukemaan farkkujen alle kun jalkansa paleltunut ja kylmä tekee entistä paheman vaikka noin vähän asteita.siten alkoi taistelu siitä ettei ota vähän paksumpaa takkai vaan hupparilla,sitten alkoi vääntäminen hanskoista.siinä vaiheessa meni hermot minulla niin valitettavaa kuin on ja heitin ilman kenkiä yms pihalle että mene sinne ja nauti kerta halaut kylmässä olla!

:laugh: harvinaisen johdonmukaista kasvatusta!

Mulle tuollaisen tapahtuminen oikeasti olisi kyllä niin paha, että lastensuojeluun pitäisi ottaa yhteyttä, ja suorittaa välitön huostaanotto. Eli sen puolesta ei olisi paljoa keskusteltavaa. Mutta onneksi tämä ei ole totta!

Annanko osoitteen jotta voit soittaa sinne lastesuojeluun?
sori mutta totta on ja tulee olemaan.
Sossusta ei ketään kiinnosta se on tullut huomattua.
Olen sairaalan kautta hakenut apua siihen että joku ottaisi tytön johonkin edes hetkeksi ja näyttäisi mitä elämä on kodin toisella puolella jossain missä ei ole perhe lähellä.
Miksi lapsi haluaa tahallaan palelluttaa itsensä joka talvi?
kuitenkin nyt puhutaan 8 vuotiaasta!

Mulle tuollaisen tapahtuminen oikeasti olisi kyllä niin paha, että lastensuojeluun pitäisi ottaa yhteyttä, ja suorittaa välitön huostaanotto. Eli sen puolesta ei olisi paljoa keskusteltavaa. Mutta onneksi tämä ei ole totta!

No meidän perhekodissa kyllä pistettiin 5v tyttö shortseissa terassille kylmään ja laitettu samainen tyttö kylmään eteiseen 2h jossa pissi housuun ja ne pesi sen kylmällä veellä. Ei kukaan tullu vaihtamaan siotuspaikkaa. Vaikka itse en hyväksy tälläsiä kasvatusmenetelmiä, niin se ei ole siltikään tarpeeksi suuri peruste huostaanotolle !

:laugh: harvinaisen johdonmukaista kasvatusta!

Tiedätkö että enää en jaksa edes yrittää johdattaa oikeaan.olen vain niin täynnä tuota tyttöä että aivan sama jos menisi johonkin.
Meidän muiden elämä on yhtä helvettiä tuon pienen tytön rinnalla.
Ei auta arestit ei lahjonta,tarra keräykset,positiiviset asiat hyvällä käytöksellä..
Opettajan kanssa joka päivä yhteyksissä tytön töppäilyjen takia ja tiedän että taas alkaa se soittelu kotiin että teidän tyttö ilman pakkasen mukaisia vaatteita koulussa vaikka kotona olisi pukenut lähtiessä ne päälle,saatat koulun ovelle niin kas se käy koulussa riisumassa esim alta sukkikset yms pois,on välitunnit ilman takkia pipoa yms eikä kuuntele opettajien kehoituksia pukea päälleen.

Yhteistyössä