"vieras"
kuinka yksinkertaisia ihmiset oikein on? Ei minulla tulisi mieleenkään avautua jossain neuvolassa tai missään muuallakaan. Tietyt asiat on vain parasta pitää itsellään.
Kyllä niitä edelleen käytetään poikkeustilanteissa anestesiaanMä kanssa kiinnitin huomion noihin barbituraatteihin... jäi vähän tuon tekstin kirjoittaja kiinni
Siinähän se juttu onkin, että neuvolantädille voisi ihan hyvin kertoa kaiken mahdollisen, jos tietäisi hänen olevan järkevä ja suhteellisuudentajuinen ihminen.Neuvolantätiä kyllä nauratti.. ehkä on tottunut huumoriini (tuo on kyllä osittain tottakin) tai on muuten vaan ymmärtäväinen tapaus.
Muistan, kun oltiin ensimmäistä kertaa siellä ja täyteltiin sitä audit-lappusta. Olin kotona vannottanut miestä, että et sitten raksi niitä kohtia sieltä missään rehellisyyden puuskassa (kävi siis silloin suunnilleen kerran viikossa baarissa muutamalla). Jotenkin se tuntui "paheksuttavalta" määrältä siinä kohtaa, vaikka oli vielä muutama viikko sitten ollut ihan okSiinähän se juttu onkin, että neuvolantädille voisi ihan hyvin kertoa kaiken mahdollisen, jos tietäisi hänen olevan järkevä ja suhteellisuudentajuinen ihminen.
Mutta siinä vaiheessa, kun noita lomakkeita täytellään, ollaan usein ensimmäistä kertaa kasvotusten. Yhteinen kommunikaatio ei vielä pelaa, ja tätikin saattaa vähän hakea merkkejä mahdollisista ongelmista.
Mä kerroin rehellisesti alkoholin käytöstäni ennen lapsia, siitä oli seuraus se, että tapasin muutaman kerran jotain päihdetyöntekijöitä raskauden aikana, mut ei muuta.Jep. Tyhmänä kerrottiin rehellisesti mm. alkoholin käytöstä (mies kävi ennen lasta baarissa pari kertaa / kk ). Lääkärin mielestä mieheni on riskitapaus ja alkoi oikeasti, ilkeästi paasaamaan minulle miehen alkoholinkäytöstä ja alkoi tentata minua ja uhkaili mm. HAL-klinikalla.
En koskaan tuota lääkäriä enää nähnyt, ja muut oli asiallisia.. mutta jäi sellainen olo, että hitto, olis pitäny oikeasti vaan kusettaa niissä lomakkeissa.
En mäkään mistään kokeilusta kertois, mut jos olis ongelma jonkun aineen kanssa niin sitten. Se on kaikkien parhaaksi.Ei masennus mitään, ei alkoholi mitään, mutta ne HUUMEET!!211
En ottaisi riskiä kertoa kannabiskokeilusta.