kun mies pettää ja tunnustaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "petetty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"petetty"

Vieras
Siis "rakas" mieheni tunnusti tänään pettäneensä mua viikonloppuna ..oli työpalaverissä jonka pääteeksi oli lähteny työkavereitten kans jatkoille johki raflaan ,siellä mieheni ja kaksi tämän kaveria oli törmännyt tähän 50 v naiseen joka oli pyytäny miehet kotiinsa ..mieheni ja kaksi kaveria oli kukin vuorollaan pannut naista ...sairasta ..tänään mieheni itku kurkussa tunnusti tapahtuneen ja pisti kaiken alkon piikkiin..aneli armoa ..mut toi on niin sairasta et meinasin oksentaa varsinkin kun kumia ei ollu käytössä ollut...oksettaa..ties mikä tauti on nyt miehellä ..mitä tekisitte jättääkö vai ei..

Kamalaa, mutta hyvä juttu tuossa on se että mies sentään tuntee syyllisyyttä, häpeää ja katumusta eikä pystynyt salaamaan tekoaan. Mun ex petti ja ei suostunut tunnustamaan vaan valehteli viimeiseen asti vaikka mulla oli todisteet...

[QUOTE="vieras";24990556]Kamalaa, mutta hyvä juttu tuossa on se että mies sentään tuntee syyllisyyttä, häpeää ja katumusta eikä pystynyt salaamaan tekoaan. Mun ex petti ja ei suostunut tunnustamaan vaan valehteli viimeiseen asti vaikka mulla oli todisteet...[/QUOTE]

Koska mukana oli 2 kaveriakin niin mies tunnusti koska pelkäsi asian tulevan muutenkin ilmi.

Ei se mitään häpeää ja katumusta osoita.

• Tykkää
Reactions: Micosa
Alkoholi ja humala ei ole mikään tekosyy muiden panemiseen.
Mie en antaisi anteeksi, olisi entinen mies.
Entäs seuraava känni työtoverin kanssa ? pettääkö ja taas on alkon syy ?
En luottaisi enää mieheen.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Joxu
Testeihin, ja tilanne muuten jäihin vähäks aikaa että tunnemyrsky vähän laantuu. Sitten vaikka ammattiapua hakemaan että saisitte asian puitua. Vasta sitten miettisin jatkaako vai ei, tod.näk. yritettäis ainakin jatkaa.

testeihin on mentävä katotaan sit ..mut ei tommonen asia unohdu ..saas nähdä ..mitä teen ..oon mäki ollu joskus aikas tuiskeessa enkä siltikään oo pettäny..

Mies vain puhdisti omaatuntoaan,sillä ei ole mitään tekemistä häpeän tai syyllisyyden kanssa.
Itse jättäisin samantien,siinä ei anelut ja "katuminen" autttaisi.
Luottamus on suhteen perusta,ja jos sitä ei ole,ei ole mitään.

Olin varmaan 25-vuotiaaksi sitä mieltä, että "se on kerrasta poikki sanon suoraan sen...". Mutta nyt vanhempana sitä on tajunnut, että asiat eivät ole niin yksinkertaisia. Yhdessä jatkaminen on mahdollista, samoin ero, riippuu asianosaisista, suhteesta, kaikesta.
Jos voisi kuvitella antavansa anteeksi, mies on muuten hyvä, katuu ja tuskailee, ja ero olisi kaikille erittäin repivä kokemus, niin kannattaa miettiä, onko se sitten sen arvoinen. PIdempiaikainen suhde olisi vaikeampi paikka kuin kännipano.

Kuvottavaahan tuo olisi. Anteeksi kuitenkin todennäköisesti antaisin. Seksielämään tulisi kyllä piiiitkä paussi, ei tuollainen mielikuva päässä voisi harrastaa seksiä. Ja testit olisivat tietty ehdottomia.

Hyi hitto.

Meillä tulisi vähintään puolen vuoden seksitauko ennen kuin pääsisin yli ajatuksesta että tuolla melalla se harrasti kimppakivaa mummoseurassa... Ja voisi tulla että puoli vuotta ei riittäisi vaan ero pitäisi ottaa. Aika pervoa.

Olin varmaan 25-vuotiaaksi sitä mieltä, että "se on kerrasta poikki sanon suoraan sen...". Mutta nyt vanhempana sitä on tajunnut, että asiat eivät ole niin yksinkertaisia. Yhdessä jatkaminen on mahdollista, samoin ero, riippuu asianosaisista, suhteesta, kaikesta.
Jos voisi kuvitella antavansa anteeksi, mies on muuten hyvä, katuu ja tuskailee, ja ero olisi kaikille erittäin repivä kokemus, niin kannattaa miettiä, onko se sitten sen arvoinen. PIdempiaikainen suhde olisi vaikeampi paikka kuin kännipano.

Mies on kyllä muuten ihan hyvä ..siis hyvä isä yms.mut en tiedä voinko enää koskaan luottaa siihen ..ja se on suhteen perusta

Minkä ikäinen sun mies on?

En tiiä, mitä tekisin. Erokynnys ois korkea, joten varmaan yrittäisin antaa anteeksi ajan kanssa, mutta en vanno, että ikinä siihen pystyisin.

Ja testit tietenkin + siltikin seksielämään tulis piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä tauko. Turha kuvitellakaan vähään aikaan.

[QUOTE="vieras";24990722]Hmmm, ukkos halus kokeilla kimppaa.... saada uusia kokemuksia seksin saralla.

Tottahan sinä avarakatseisena ja modernina naisena tämän ymmärrät??[/QUOTE]

Kyllähän sinäkin avoimena ja 2000-luvun miehenä ymmärrät jos naisesi haluaa kimppa panoa pomosi ja työkaverisi kanssa!;) Hänhän haluaa vain uusia kokemuksia seksin saralta?

• Tykkää
Reactions: Micosa
Jättäisin!!Jättäisin!!Jättäisin!!
Miten voikaan olla yököttävää!!Oksettavaa!!Mun mielestä jos ollaan suhteessa tosissaan...ei sillon jyystetä ketään muuta kun omaa puolisoa!!Miksi olla suhteessa jos ei siihen kykene??!!Luotto minulta menis TÄYSIN toiseen osapuoleen!!
Se miten se halventaa petettyä...sitä ei korjaa mikään,siitä jää ikuiset arvet!!!!En itse pystyisi elämään suhteessa jossa toinen pettää!!
Haluatko itse jatkaa??Haluatko jatkaa tuommoisen miehen kanssan joka ei rakasta sinua oikealla tavalla??Tasavertaisena??Arvokkaana omana itsenäsi??Sairasta rakkautta!!
Ihminen joka rakastaa toista oikealla tavalla...ei lähde vieraitten mukaan!!!!Arvostaa ja kunnioittaa toista niin että ei tuommosiin rupea!!!!!!Ei mistään hinnasta,eikä millään verukkeella kuten nyt viina!!! EI TUOMMOSTA MIESTÄ TARVITSE SÄÄLIÄ MITENKÄÄN!!!!
On täysin moraalitonta toista kohtaan tuommoinen!!Pettänyt enemmänkin??????Aikasemmin????
Pettäää tulevaisuudessakin,se kynnys ylitetty joten tulevaisuudessa se käy helpommin,kun tietää saavansa anteeksi!!!!!
Väärin sinua kohtaan "petetty"!!!Niin väärin!!Et ansaitse tuommoista miestä,vaan paljon parempaa!!
Jos teillä on lapsia...eivät lapsetkaan ansaitse/halua elää tuommoisen suhteen keskellä!!!!EI!Eihän siitä mitään tule...muuta kun pistät hukkaan oman elämäsi!!!Ja jos niitä lapsia on ni siinä samassa laitat myös lastesi.
Pistä sairas ukkos pihalle ja jatka omaa elämääsi.Voit saada paljon parempaa!!!!!!!

Ei ihminen tuommoista kohtelua kaipaa ja tarvitse!!Ihminen tarvitsee oikeanlaista rakkautta,hellyyttä,huolenpitoa.Arvostusta!Kunnioitusta!

Voimia "petetty",voimia!!

• Tykkää
Reactions: Joxu
en kykenisi olemaan tuollaisen miehen kanssa, se satuttaisi minua ihan liikaa. Ja tuskimpa se suhde kovin ruusuinen tuollaisen jälkeen olisi, kun kohtelisin miestä todella kylmästi, enkä haluaisi olla lähelläkään häntä. Kännissä tai ei, lähteä saisi, ja anteeksi en kykenisi antamaan.

Yhteistyössä