Eiköhän tuo ole ihan ok, itsellä ei kokemusta mimaxin geeleistä. Mutta vaikuttas ihan passeliltaMitäs mieltä olette tästä paketista: Rakennekynnet Geelikynnet Aloituspaketti
Sisältääkö kaiken oleellisen? Onko tässä jotain täysin turhaa mukana? Hinta ok? En jaksaisi tilata suoraan Saksasta mitään, kun en malttaisi odottaa
No näyttää ne kileätmättä vähän erilaisilta. Mutta ainakin voidaan todeta, että olet kehittynytAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;24978179:
Hih, joo, kiitos ja tosiaan paljon vielä kehittymisen varaaNo näyttää ne kileätmättä vähän erilaisilta. Mutta ainakin voidaan todeta, että olet kehittynyt
et varmasti ole ainoaOlenko ainoa joka ei TYKKÄÄ tollasista kynsistä vaan ihan taviskynsistä, siististi lyhyiksi leikattuina
miksikäs ei, ennen kovetusta sitten ottaa sen tietenkin poisVoikohan värigeelikärkeä tehdessä käyttää sellaista tarraa, sellaista ranskalaisen reunan rajaajaa?
voin kertoa, että mä olen ainaski jääny ihan koukkuun tähän )Sait kyllä Iita minutkin innostuneeksi, taidan myös aloittaa tekemään itse itselleni geelikynsiä...
-saa nähdä kuinka käy
Just parasta kun näkee kättensä jäljen ja kaverin hyvän mielen <3 Tykkään !!Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;24982902:voin kertoa, että mä olen ainaski jääny ihan koukkuun tähän )