jouluna 1,5vee,mitä teillä tuo joulupukki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä *3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä *3

Vieras
heipat kaikille.
mitä te olette hankkimassa teidän yli 1vee joululahjaksi?ideat aivan hukassa..
joitakin leluja tuolla kaapissa on odottamassa kun tuli kaverilta mutta onko aivan säälittävää antaa käytettyjä(siistejä ja ehjiä tietenkin) paketissa?eihän se lapsi sitä tajua,mutta itseäni ajattelen että tuleeko morkkis..?ei tietenkään kaikki olisi käytettyä..mutta jos osa?

Ei oo säälittävää antaa käytettyjä leluja minun mielestäni.

Meillä on 1,5v tyttö ja varmaan ostetaan isommaksi lahjaksi semmoinen pieni puinen kiikkutuoli tai joku potkuauto (kumpi nyt löytyy helpommin) ja sitten lisäksi esim. joku nuppipalapeli pikkupakettiin tai duplojen aloituspaketti. Mummo on ostanut nuken ilmeisesti.

Meidän tyttö sai käytettyjä legoja neljä vuotiaana lahjaksi. Tyttö oli ihan innoissaan että pukkikin oli ymmärtänyt tuoda hanelle toisen lapsen vanhaksi jääneet legot.

Lapsille vanha ei ole huono jos vanhemmat ei opeta niin. ;-)

Itse olen monestikin ostanut leluja ja muuta tavaraa kirpparilta ja antanut lapsilleni lahjaksi. Mitään selvästi käytettyjä ja kuluneita en ole antanut. Orginaalista paketista auki repiminen ei ole meillä mikään itse tarkoitus. Lasten kavereille olen kyllä esim. synttärilahjaksi ostanut aina uusia leluja.

Mä ostan jos vaikka ja mitä pukinkonttiin käytettynä. Täältä niitä voi käydä kurkkimassa: Chef shoppaa osa 2

Viime vuonna esikoinen (9v) sai joululahjaksi käytetyn Nintendo Wiin ja oli siitä ihan superiloinen. Varmaan noin puolet viimevuotisista lelulahjoista oli myös pienille ostettu käytettynä ja mä näen sen vain positiivisena asiana.

Kummilapsemme äidiltä kysyin mitä hän on mieltä siitä, jos ostan joskus lahjan käytettynä ja se on kuulemma täysin ok :)

Eihän nyt puolitoistavuotias huomaa mitään eroa uuden ja käytetyn välillä.

Meidän samanikäinen saa parkkitalon, ja brion junaradan peustamissetin, johon hankin lisäraiteet kirpparilta.