Tän päivän kirpislöytöjä!)))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
ostin viitosella pojalle ison bensaaseman/pesula/tallin ja "esikoiselle vauvarollatorin". niin, ja puuhapete kirja maksoi 50snt.

voikohan tän bensaaseman antaa joululahjaksi, ku on siis ihan huippu hieno!? (äidillä on lahjaideat vähissä)

Mulla on tämän viikon löydöt tälläset :

H&M 128cm hame 1,50e
Fiscer Price puhuva koira 0,80e
Lamaze Emily 0,60e
Puinen laiva suodatinpussiteline 0,10e

http://www.aijaa.com/v.php?i=000669003657.jpg

Vaarallista olla kirpparilla töissä... Tänään toi asiakas lapsensa vanhan Ticetin haalarin, joka oli työlleni sopiva ja aivan ihana. Vaikka en oikein Ticeteistäkään tykkää olen valmis maksamaan siitä 40€. Se vaan oli niin ihana ja noita n. 110cm haalareita hyväkuntoisina ei ole kauheasti tarjontaa.

Vaarallista olla kirpparilla töissä... Tänään toi asiakas lapsensa vanhan Ticetin haalarin, joka oli työlleni sopiva ja aivan ihana. Vaikka en oikein Ticeteistäkään tykkää olen valmis maksamaan siitä 40€. Se vaan oli niin ihana ja noita n. 110cm haalareita hyväkuntoisina ei ole kauheasti tarjontaa.

No melko paljon olet valmis maksamaan haalarista, josta et oikein tykkää :D Saako udella, että mikä kuosi se oli? Mä maksaisin ihan perus yksivärisestä kevyesti sen 40€, mutta kirkuen, jos olisi se lila pallokuosinen :)

Kirppis olisi mun unelmatyöpaikkani...joskin mulla menisi sinne koko tilipussi. Jotn parempi pysytellä vaan kotiäitinä :D

Yhteistyössä