Tosi kiva kun kukaan ei kertonut, et tänään ei kaupat kiinni.

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";24968354]No kyllä me asutaan melkein korvessa. Täällä ei ole siwaa tai ABC:tä lähellä, eli ne on poissuljettu. Sitä paitsi olisi halunnut jotain kunnollista ruokaa ja noissa kaupoissa niin huono valikoima.

No onneksi on yksi pizzeria melko lähellä, eli sinnepä sitten.[/QUOTE]

ABC:ltähän saa lähes kaikki samat kuin vaikka s-marketista? Vai oonkohan tottunut liian hyvään ton lähimmän aabeeceen kanssa,sekin voi olla. Hintakin on suunnilleen sama.

"aapee"
Jaa minäkö typerä?

Minkäköhän takia sitten sinä olet meistä kahdesta se, joka a) unohti, että kaupat ovat tänään kiinni ja b) tulee syyttelemään siitä nettipalstalle tuntemattomia ihmisiä?

Mietis nyt kuitenkin uudelleen.
Sinä ihan aluksi haukuit minut tyhmäksi. Ja sen jälkeen kirjoitit näin;

"Sitä en ihmettele, jos työkaverit ei sulle kertoneet - ei kukaan halua olla noin vittumaisen ihmisen kanssa tekemisissä yhtään enempää kuin on pakko."

Sinä olet esitellyt täällä naamasi, kotisi ja kertoillut kaikkea muutakin elämästäsi. Joten jonkunlaisen kuvan olen saanut sinusta, ja voit melkein arvata ettei mikään imarteleva kuva.

Mutta että sinä menet olettamaan tuollaista asiaa esim. ettei kukaan halua olla tekemisissä kanssani yhtään enempää kuin pakko, on niin täyttä paskapuhetta, että oikeasti häpeä.

Että mitä MINUN täytyisi vielä miettiä?

"aapee"
[QUOTE="mä";24968632]No mut hei, kuka tässä ketjussa on huonosti käyttäytynyt? Eiköhän se ole kaikkia vittupäisiksi vinkujiksi kutsuva ap..[/QUOTE]

Te aloititte sen morkkaamisen, en vaan jaksanut olla ystävällinen. Oliko tarvettakaan, tuskin.

"mä"
[QUOTE="aapee";24968641]Te aloititte sen morkkaamisen, en vaan jaksanut olla ystävällinen. Oliko tarvettakaan, tuskin.[/QUOTE]

Sä syytit muita omasta mokastas ja sen jälkeen kiroilit ja haukuit kaikki. Että kyllä, sä nyt tässä olet väärällä raiteella ja asenteella liikenteessä.

[QUOTE="aapee";24968641]Te aloititte sen morkkaamisen, en vaan jaksanut olla ystävällinen. Oliko tarvettakaan, tuskin.[/QUOTE]

Aika jännä juttu, että toisilla ihmisillä ystävällisyys vaatii paneutumista ja energiaa, ja ilman tietoista yrittämistä ja jaksamista itseilmaisu on vitunvittua ja saatanan paskanaamaa. :D

• Tykkää
Reactions: Viehko Bertta
[QUOTE="aapee";24968630]Mutta että sinä menet olettamaan tuollaista asiaa esim. ettei kukaan halua olla tekemisissä kanssani yhtään enempää kuin pakko, on niin täyttä paskapuhetta, että oikeasti häpeä.[/QUOTE]

Sen perusteella mitä olen sinua tämän kolmen sivun perusteella oppinut syvällisesti tuntemaan, en voi sinua järin miellyttäväksi ihmiseksi kuvailla.

[QUOTE="mä";24968632]No mut hei, kuka tässä ketjussa on huonosti käyttäytynyt? Eiköhän se ole kaikkia vittupäisiksi vinkujiksi kutsuva ap..[/QUOTE]

Joo, hän olisi kyllä omalla käytöksellään voinut muuttaa keskustelun luonnetta positiivisemmaksi.

Minä kyllä tiesin pyhänpäivän mutta ajattelin silti että tuo lähikauppa olisi ollut auki. Onneksi ABC on lähellä, niin sai karkkia :) En tiedä sitten kulkeeko enää tänään halloweenin juhlijoita, mutta ainahan ne voi itse syödä :D

[QUOTE="aapee";24968630]Sinä ihan aluksi haukuit minut tyhmäksi. Ja sen jälkeen kirjoitit näin;

"Sitä en ihmettele, jos työkaverit ei sulle kertoneet - ei kukaan halua olla noin vittumaisen ihmisen kanssa tekemisissä yhtään enempää kuin on pakko."

Sinä olet esitellyt täällä naamasi, kotisi ja kertoillut kaikkea muutakin elämästäsi. Joten jonkunlaisen kuvan olen saanut sinusta, ja voit melkein arvata ettei mikään imarteleva kuva.

Mutta että sinä menet olettamaan tuollaista asiaa esim. ettei kukaan halua olla tekemisissä kanssani yhtään enempää kuin pakko, on niin täyttä paskapuhetta, että oikeasti häpeä.

Että mitä MINUN täytyisi vielä miettiä?[/QUOTE]

En haukkunut sinua ensimmäisessä viestissä tyhmäksi. Sanoin, että turha meille vieraille ihmisille on vinkua, jos ihan itse on mokannut.

Näiden viestien perusteella sie vaikutat _todella_ vastenmieliseltä tyypiltä, vaikka toki tajuan, että provoat tylsän päiväsi ratoksi. Mutta silti. Jos olisit tuollainen oikeassakin elämässä (voithan ollakin ihminen, joka vittuilee ja haukkuu kaikkia ja kaikille koko ajan, en tiedä), niin ihan varmasti kukaan ei jaksaisi olla tekemisisissä kanssasi.

Se, mitä minä olen kertonut netissä itsestäni, ei liity tähän ketjuun mitenkään.

Ja vielä kerran: Painu nyt hitto soikoon sinne Apsille tai jonnekin kiskalle hankkimaan sitä ruokaa ja lopeta vinkuminen. Hyvä ruoka, parempi mieli.

Oikein mukavaa Pyhäinpäivän iltaa!

Heippavaan
Enemmän minua palstan tuntien hämmästyttää kuitenkin se, ettei kukaan ole kertonut Rieputarallaalle, että pyhäinpäivää ei kirjoiteta isolla alkukirjaimella sen enempää kuin joulua tai juhannustakaan :)

"lll"
[QUOTE="aapee";24968354]No kyllä me asutaan melkein korvessa. Täällä ei ole siwaa tai ABC:tä lähellä, eli ne on poissuljettu. Sitä paitsi olisi halunnut jotain kunnollista ruokaa ja noissa kaupoissa niin huono valikoima.
No onneksi on yksi pizzeria melko lähellä, eli sinnepä sitten.[/QUOTE]

Asutte korvessa? Sitä paremmalla syyllä pitää olla varautunut pikkasen paremmalla ruokavarastolla kun on lapsikin vai käytkö joka päivä kaupassa? Kuivakaappiin jauhoja, hiutaleita, pastaa, riisiä, säilykkeitä, valmisruokia/kastikkeita.
Eikö sulla pakastinta ole? Sieltä on hyvä aina löytyä jauhelihaa ainaskin

Itse ostan pakkasen aina täyteen, ole myös kerran viikossa kaupassa käymisen tulevan halvemmaksi kuin joka päivä, jää heräte ostokset tekemäti. ;)

..........
Ravintolat on auki, kebabberiat, pitseriat, huoltoasemat, kioskit... Eiköhän niistä jotain löydy sen verran että selviätte huomiseen puoleen päivään hengissä. Miten sitä ennen pystyttiin elämään kun kaupat oli kiinni koko viikonlopun?
Sepä ei ennen tullutkaan niin yllätyksenä, kun ne tosiaan oli joka viikonloppu kiinni. Siihen osasi varautua jo perjantaina. Nyt kun ne on normaalisti joka päivä auki, niin onko ihmekään jos tämmöisenä pienempänä juhlapyhänä kauppojen kiinniolo tulee yllätyksenä?

Mulle pyhäinpäivä on aina ollut merkityksetön ja mulla oli sellainen kuva, että Halloweenit juhlittiin jo viime viikonloppuna. En olisi itsekään muistanut, jos kaveri ei olisi illalla sanonut just tuntia ennen kuin kaupat meni kiinni. :)

"Rainbow"
Huh huh. Aivan käsittämättömiä vastauksia olet kyllä ap saanut. Toivottavasti noiden ikävien kommenttien kirjoittajat ovat jotain teiniprovoilijoita eivätkä aikuisia ihmisiä.

Siinä olen kyllä samaa mieltä muiden kanssa, että ap:n kielenkäyttö on ollut aivan liian rajua, mutta ymmärrän kuitenkin sen, että ap hermostui. En itse haukkuisi ketään täällä vittupääksi enkä muillakaan värikkäillä haukkumasanoilla, mutta enpä kyllä kovin ystävällisestikään jaksaisi vastailla ihmisille, jotka vinoilisivat minulle ilman mitään havaittavaa syytä. Ap ei nimittäin tehnyt mitään muuta kuin ihan ystävällismielisen aloituksen siitä, että hän unohti kauppojen olevan tänään kiinni. Joten mistä ihmeestä täällä nyt oikein suututtiin?

hihii
Joo siis ihan kauheen tylyjä vastauksia ap saanut, kun toinen vain etsi vertaistukea täältä :( Ap kuitenkin kirjoittanut ihan asiallisesti ja ystävällisesti, että voisitte kuulkaas ihmiset vähän katsoa peiliin. Varmaan ap:lla nyt paha mieli :'(

"vieras"
Omistaako nykyajan ihmiset pakastinta? Me ei asuta missään korvessa mutta itse pidän kyllä huolen siitä että pakasteessa on aina ruokaa, leipää ym. Ja samoin kuiva-aineita kaapissa, eli vaikka kauppaan ei just pääsisikään niin aina löytyy perustarpeet. Onko yleistä että päästetään kaapit ihan tyhjäksi ennen kuin lähdetään sinne kauppaan?

Eilen oli kyllä sellainen ruuhka kaupungilla, kun ihmiset tuli takalistossa kävivät santsaamassa kaapit täyteen yhden päivän kauppojen kiinniolon vuoksi. Ainahan tää on tätä ollut ja aina mä jaksan asialle hymyillä itsekseni. :)

Yhteistyössä