Y
"yrittäjä"
Vieras
olen yksityisyrittäjä. Ostin uuden juuri kauniisti remontoidun työtilan, sisustin ja aloitin työt. Tänään yhtäkkiä vesi alkoi suihkuta ikkunan karmista kuin rankkasateena. Kiireesti peittelin lattiat, vedin sähkölaitteet, johdot ym. pois. Juoksin yläkerran iäkkään asukkaan ovelle, missä ilmeni, että hän oli unohtanut veden päälle ja lattia lainehti vettä. Hänellä ei myöskään viemäri vetänyt kunnolla. Kotivakuutus hänellä ilm. on ja minun omistamani asunto on vakuutettu, samoin minulla on yritystoiminnan vakuutus, mutta... Mikään ei korvaa sitä, että asunnon tapetit ovat pilalla, seinät ja ikkunankarmit vettyneet, katosta tippuu vesi. Isännöitsijää ei tavoitettu, mutta vakuutusyhtiöille on ilmoitettu. Ahdistaa, suututtaa, itkettää. Mitä, jos iäkkään papan vakuutus ei korvaakaan? Hän on rahaton eikä mikään helppo asioida hänen kanssaan...
Jos nyt jollain on jotain lohduttavaa tai kenties käytännön neuvoa sanottavaksi, niin mukavaa olisi. Itsellä kun tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin...
Jos nyt jollain on jotain lohduttavaa tai kenties käytännön neuvoa sanottavaksi, niin mukavaa olisi. Itsellä kun tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin...