Lapset ostoskärryissä

Toisessa ketjussa sanottiin ettei lasta saa laittaa ostoskärryjen kärryosaan.

Jos on kaksi lasta (1v ja 2v), kumpikaan ei jaksa kävellä mutta kauppassa on käytävä kun kerran kylillä ollaan - kaupasta ei löydy tuplakärryjä eikä siellä mahdu tuplarattaidenkaan kanssa kulkemaan, niin mihin ihmeeseen toinen lapsi sitten laitetaan jollei sinne kärryosaan?

Jätänkö autoon ihmisten kauhisteltavaksi, jätänkö ostokset tekemättä, vai ajanko 30km kaupalta ilman ostoksia kotiin, odotan että mies tulee töistä katsomaan lapsia että pääsen ostamaan tuotteet x ja b ajaen taas yhteensä 60km vain koska joku palstamamma keksi ettei lasta saa sinne kärryyn laittaa?
 
ei kiinnosta
Suoraan sanottuna minua ei kiinnosta paskan vertaa mihin räkänokkasi sitten laitat :D
Minä haluan nostaa ruokaostokseni kärriin ja siltä puhtoisena vielä omaan kasiihinkin
enkä saada sinun tenavien kenkien kuraa ostoksiini tai mahdollisia räkäpalloja joita siis voi hyvinkin tarttua kun tenavasi ensin pomppii ostoskärreissä johon seuraava lataa omat ruokatavaransa.
 
"vieras"
En keksi tilannetta miten ei 2v jaksaisi sen vertaa kävellä.. Koska kauppakaan ilmeisesti mikään valtava ole jos sielä ei tuplilla pääse.

Sorry, ei mene läpi. Kakaroita ei todella tarvi sinne kärryihin tunkea..
 
"Minni"
Niin, no toi että lasta ei saa laittaa ostoskärryjen kärryosaan on kyllä joku suht yleinen sääntö, ei mikään palstamamman keksimä. Yleensä ottaen ei ole kiva laittaa ostoksiaan kärryihin jos joku on niissä kengillään ollut. Mut en kyllä osaa sanoa vastausta mihin se toinen lapsi sitten lykätään, jossei pääse kaupassa käymään ilman lapsia ja molemmat liian pieniä kävelemään ympäri isoa kauppaa.
 
Suoraan sanottuna minua ei kiinnosta paskan vertaa mihin räkänokkasi sitten laitat :D
Minä haluan nostaa ruokaostokseni kärriin ja siltä puhtoisena vielä omaan kasiihinkin
enkä saada sinun tenavien kenkien kuraa ostoksiini tai mahdollisia räkäpalloja joita siis voi hyvinkin tarttua kun tenavasi ensin pomppii ostoskärreissä johon seuraava lataa omat ruokatavaransa.
Kärrytkö puhtaita? No, ei todellakaan ole!
 
Suoraan sanottuna minua ei kiinnosta paskan vertaa mihin räkänokkasi sitten laitat :D
Minä haluan nostaa ruokaostokseni kärriin ja siltä puhtoisena vielä omaan kasiihinkin
enkä saada sinun tenavien kenkien kuraa ostoksiini tai mahdollisia räkäpalloja joita siis voi hyvinkin tarttua kun tenavasi ensin pomppii ostoskärreissä johon seuraava lataa omat ruokatavaransa.
Enpä mä käy ruokakaupoissa, ne on miehen heiniä - ja niissä mahtuu kyllä tuplillakin
 
"heh"
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;24949211:
ei kukaan oo koskaan sanonu kyl mitää ja samalla tavalla menee muidenkin muksut...
Tää oli mulle ihan uutta :O
Minä olen nähnyt kun kaupan henkilökunta on pyytänyt äitiä poistamaan kärriosasta lapsensa joka siellä pomppi kengillään.
Kärrit on tarkoitettu ruuan ja tavaran kuskaamiseen ei ihmis ruhojen.
Kyseinen mamma veti kunnon herneet nekkuun :D Ettei vaan ollut ap :D
 
"Tintti"
10-vuotta sitten kaupassakäyntikin oli paljon helpompaa! :)

Meillä oli molemmat lapset siellä kärryosassa sulassa sovussa. Ja sain suorittaa ostokset rauhassa. Ei tietenkään kuraisilla ulkovaatteilla siellä olleet. Kengät otettiin pois, eikä käyty kaupassa suoraan pihalta, vaan oli siistit, puhtaat vaatteet päällä.

Nuorimmaisen kanssa kaupassakäynti olikin sitten tuskaa, kun autokärryssä ei viihtynyt, eikä siinä isuinosassa, vaan huusi naama punaisena koko kauppareissun. Minä kun noudatin kauppojen typerää sääntöä, enkä laittanut häntä sinne kärryosaan..
 
[QUOTE="heh";24949248]Kyseinen mamma veti kunnon herneet nekkuun :D Ettei vaan ollut ap :D[/QUOTE]
Edelleenkin... ikinä oo tälläsestä kuullukkaan. Ja ne ruokaostoksetkin on yleensä aika hyvin pakattuja, mä en ainakaan edes laittais koppaankaan (missä ei lapset pääse edes pomppiin) ilman muovipussia yhen ainottakaan tuotetta.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;24949279:
Edelleenkin... ikinä oo tälläsestä kuullukkaan. Ja ne ruokaostoksetkin on yleensä aika hyvin pakattuja, mä en ainakaan edes laittais koppaankaan (missä ei lapset pääse edes pomppiin) ilman muovipussia yhen ainottakaan tuotetta.
No miten sä olisit voinukkaan, jos et kerran edes ruokakaupoissa käy!!

Ei taida ap:llä ihan kaikki kynät olla penaalissa...
 

Yhteistyössä