Laitelkaa kuvia kodeistanne

  • Viestiketjun aloittaja "Iines"
  • Ensimmäinen viesti
Chef, mitä teillä on tapahtunut :O?!
No meillä asuu lapsia, jotka avaa jääkaapin oven noin tuhat kertaa päivässä ilman lupaa.

Ja sitten meille muutti koiranpentu.

Jääkaappiin on sittemmin ostettu ihan oikea lapsilukko ja rottien uusia purusäkkejä en ole enää unohdellut lattialle, kun pentu on jäänyt yksin kotiin, joten ihan noin hurjaa meillä ei tällä hetkellä ole. Tai no...nuo muut kuvat on noin 2 viikon takaisia, eli kyllä se pentu josakin määrin edelleen on näissä kodin sisustuspuuhissa mukana.
 
Chef, voi ei :( Tosin täytyy myöntää, että silleen vähän huvituin...ei paha huvitus vaan sellainen söpö huvitus...
Kyllä tästä saa huvittua ihan kunnolla :LOL:

Kyllä mä silloin kirosin, kun pentu veti tuon anopin saumurin johdon puolta lyhyemmäksi, mutta koska anoppi ei vielä tiedä sitä, sitä on turha vielä stressata :whistle:

Ja ehkä jokunen ärräpää pääsi silloinkin, kun purut oltiin lehvitetty koko kämppään...mutta mitä sitä koiraa sättimään, kun ite sen siihen jätin. Kelasin sitten sitä, miten hauskaa sillä on ollut. Se kun on todennäköisesti into piukeena vedellyt purukasan läpi joka suuntaan...senvertaa lahjakkaasti ne purut oli meinaan levitetty joka huoneeseen :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
No meillä asuu lapsia, jotka avaa jääkaapin oven noin tuhat kertaa päivässä ilman lupaa.

Ja sitten meille muutti koiranpentu.

Jääkaappiin on sittemmin ostettu ihan oikea lapsilukko ja rottien uusia purusäkkejä en ole enää unohdellut lattialle, kun pentu on jäänyt yksin kotiin, joten ihan noin hurjaa meillä ei tällä hetkellä ole. Tai no...nuo muut kuvat on noin 2 viikon takaisia, eli kyllä se pentu josakin määrin edelleen on näissä kodin sisustuspuuhissa mukana.
Onneksi mä oon niin allerginen, että meille ei tule ikinä yhtään elukkaa :D. Ja poikakin on jo niin iso, ettei tarvetta lapsilukoille ole - ei ole kyllä koskaan ollutkaan.
 
Onneksi mä oon niin allerginen, että meille ei tule ikinä yhtään elukkaa :D. Ja poikakin on jo niin iso, ettei tarvetta lapsilukoille ole - ei ole kyllä koskaan ollutkaan.
Ei meilläkään esikoinen tarvinnut mitään lukituksia, kun ihan vaan kaunis sana meni perille. Mutta tää keskimmäinen...oih ja voih sentään. Välillä tuntuu, että on mukula niin äitiinsä tullut, että oikeen ahdistaa. Voi sitä mies-rukkaa, joka tuon joskus vaimokseen ottaa, helpolla ei tule pääsemään :D :D

Sattuneesta syystä mulle on melko usein tullut aikuisia koiria...pennut ei ihan oo mun juttuni :D
 
[QUOTE="Riina";24948784]Miks teillä on sukset olohuoneessa?[/QUOTE]

Ne ovat pappani tekemät v.1936. Ainoa muisto, mikä minulla hänestä on. Olen suunnitellut niille ties mitä hyötykäyttöä, mutten ole raaskinut... musta ne ovat oikein suloiset noin,.
 
  • Tykkää
Reactions: Tehimiini
[QUOTE="vieras";24948886]Siis lupako teillä pitää olla jääkaapin avaamiseen? Kirjallinen vai suullinen, ja keneltä se anotaan?[/QUOTE]

Anotaan multa tai mieheltä ja suusanallisesti. Mutta lupaa ei myönnetä, joten se anomus on ihan turha.

Jos joku keksii jonkinnäköisen hyödyn siitä, että lapset (1v ja 2v) avaavat jääkaapnin ovia jättäen ne auki, niin olen pelkkänä korvana. Tähän mennessä olen keksinyt asiasta vain negatiivisia puolia.
 
  • Tykkää
Reactions: pupeltaja
[QUOTE="vieras";24948868]Oli keittiössäkin. Ja lastenhuoneessa.

Ja makkarissakin jotenkin outo sijoittelu yöpöytien päällä.

Miksi?[/QUOTE]

Lastenhuoneessa ei ollut tauluja, vaan baby-kyltit. Niiden alla oli pöytä, joka sääti kylttien korkeuden.
Keittiössä oli valokuvatauluista matkaa katonrajaan vielä sopivasti, ja olohuoneen taulujen sijaintia en itse ole määrittänyt.
Makkarissa taulut on tarkoituksella yöpöytien mukaan säädetty korkeus. Ja tauluista katonrajaan on noin 70-80cm. Jos vajaa metri ei ole sopiva etäisyys katonrajasta, olohuoneessa taulut ovat liian lähellä katonrajaa, niin mikä oikein on sopiva korkeus? :D
 

Yhteistyössä