Mitä mieltä ootte mun kropasta ennen ja jälkeen synnytyksen?

• Viestiketjun aloittaja Luihunen
  • Ensimmäinen viesti
Luihunen
Toisen ketjun innoittamana aattelin tulla kyselemään, kumpi teistä on parempi, minä ennen kuin tulin raskaaksi, vai minä sen jälkeen kun muutuin synnytyksen jälkeen takaisin siedettäväksi. Laitan väliin vertailun vuoksi myös kuvan mun kropasta lapsen ristiäisissä, jotta näätte suunnilleen paljonko mulla oli tiputettavaa ennen kuin pääsin nyt näihin mittoihin.

Eli kuva 1 on otettu kesällä ennen kuin tulin raskaaksi. Olen 167cm pitkä, ja painoin tuolloin 50kg:

Kuva 2 on otettu siis pojan ristiäisissä, ja painoin silloin n. 68-70kg:

Ja kuva kolme on otettu nyt kesän lopussa, ja painan nykyään 53kg. Sorry muuten tuo vaateyhdistelmä ja surkea kuva, miedän kamera meni rikki ja musta ei oo paljon tuota parempia kuvia, missä siis näkyis koko vartalo. :D

Itse olen tyytyväisempi tähän "jälkeen" kroppaan, mä oon mun mielestäni ollut ihan liian laiha ennen raskautta. Silloin sitä ei huomannut itse, mutta nykyään kun katson vanhoja kuvia, tulee mieleen lähinnä anorektikko. Mun poika on sitten muuten jo kohta 1,5v, joten nopeasti tämä palautuminen ei oo missää nimessä tapahtunu, ihan vaan sillä ettei nyt kukaan tuu kyselee mitään laihdutusvinkkejä. :D

toi eka kuva on kyllä tosi huono kun oisin veikannu että olet siinä isompi kun alimmassa kuvassa.
mutta siis paino ja pituus on suhteessa hyvä, oot hoikka. ei noilla luvuilla voi iso ollakkaan, ja vaikka painoo ois 5kg enemmänkin niin oisit silloinkin vielä normaali kun oot noin pitkä :D

Luihunen
[QUOTE="annika";24937734]juu tokakuvassa näyttää siltä että ainakin 5kg on noissa rinnoissa..[/QUOTE]

Joo helposti varmaan, mä eilen kattelin mun imetysliivejä, ja ne oli nin järkyttävän isot että mun oli ihan pakko kokeilla yhtä juttua... nimittäin mun pää mahtui niihin. :D

Mutta voitasko nyt keskittyä muihin asioihin kun niihin tisseihin? :D

Luihunen
Peesi. Ei todellakaan näytä 167/50, enemmänkin ehkä 55kg.
Vaikea uskoa että 1 ja 2 kuvien ero ois 20kg! Tosin tissit on kyllä varmasti suuri osasyyllinen tuohon :D
No, okei toi kuva on vähän huono, näkiskö tästä esim. käsien paksuudesta paremmin, vaikka ei ookaan kokovartalokuva? Tämä on siis myös otettu ennen raskautumista.

Musta on hassua että muute ei nää mua kauheena valaana tuossa keskimmäisessä kuvassa, itse pystyn just ja just kattomaan tota kuvaa kun ällöttää toi kokovartalo-pyylevyys. Mä lihoin raskauden aikana 28kg, joten aikalailla tuossa on se 20kg enemmän kuin ekassa kuvassa. :(

No kyllä nyt on sanottava tuosta tissi jutusta, että ei noi mitenkään erityisen isot minusta ole tuossa kakkosessa. Tai varmaan vaan johtuu siitä mihin on tottunu, itellä ilman imetystä saman kokoset tai ehkä hiukan isommat ja voit vaan kuvitella miten isot imetyksen aikaan.

Luihunen
[QUOTE="mie";24937981]http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1943714-miksi-suurin-osa-naisista-surkeita-suihinottajia/sivu7.html ;)[/QUOTE]

Miten tää nyt liittyy mihinkään? En ole ko. henkilö.

"vieras"
Minusta näyttää että eka kuvassa on ihan eri ihminen. Nilkatkin on paksummat, ei missään nimessä "hoikin" koko noista kuvista vaan suurin. Joten parempaan päin.

Ja kaunis vartalo joka kuvassa, ei siinä mitään. Ihanan sporttinen tuo viimeinen kuva. Aina kiva nähdä äideissä energiaa ja potkua. Sitä lasten kanssa kaivataan :)

Pukeudu ihmeessä nuorekkaammin kuin tuo ekakuvan "golf-asu" kun sääriäsi kehtaa näytellä.

"omena"
Minusta näytit paremmalta silloin, kun kiloja oli enemmän. Mutta se on niin makukysymys. Toiset tykkää hoikasta ja toiset pyöreemmästä. Jos oot ite tyytyväinen nykyiseen olomuotoos niin ei kai sillä ole väläi, mitä muut susta ajattelee?

Yhteistyössä