Sähkötupakka!

"vieras"
Onhan siitä ollut jotakin märinää, että ne kemikalit eivät olisi ehdottoman terveellisiä millä se toimii. Mutta, taatusti parempi vaihtoehto kuin häkä mitä normitupakasta tulee ja tukkia keuhkonsa tervalla.
Mä luulen, että sitä ei saa myydä Suomessa vaan siksi, että valtio ei ole keksinyt vielä keinoa millä verottaisi siitä, tai kaappaisi sen omaksi monopolikseen. Tupakka on kannattavampaa.
 
DFDFFD
onko jollain. Mitä kokemuksia löytyy? Ite haluan kipeesti irti tupakasta ja sitä miljoonilla tavoilla kokeillutki. Tapa vaan on liian syvällä ja itsekuri on paska.


Harkitsen tollasen tilaamista mutta mietin onko se sen arvoista.

10 vuotta polttanut lopetti sähkötupakan avulla - virkamies vertaa kannabikseen | kotimaan uutiset | iltalehti.fi

yllä olevassa linkissä sanotaan sen olevan "tuntematon" alue, mutta jos siinä sähkötupakassa on vaan kymmeniä terveydelle haitallisia aineita ni ennemmin se kuin tupakka, jossa myrkkyjä on nelisen tuhatta.

Kertokaahan kokemuksia :)

saatanan narkkarit! Se on laitonta!!! Et tuu mun stereoita pöllii!!!
 
hooponen
Tupakka on tappava aine. On aika pientä se, että "miten hölmältä se näyttää" jos pystyy lopettamaan tappavan aineen käytön. Savuton tupakka, eli sähkötupakka sisältää vain vettä, kosteuden sitojaa, nikotiinia ja jos haluaa niin jotain makua. Tupakan terva, häkä ja noin 4000 karsinogeeniä jää pois.

En väitä että nikotiinia kannattaisi imutella. Sehän jättää riippuvuuden, tosin muuta se ei juurikaan pahemmin aiheuta.. ainakaan syöpää. Mutta sähkötupakka ei ole koskaan vaihtoehto savuttomuudelle vaan tupakalle. Ja tupakkaa terveellisempää se on ihan taatusti ja satavarmasti aina.
 
Aloitin polttamaan 15 vuotiaana. 23 vuotiaana pääsin röökistä eroon. Siis ei mitään "välttelen tupakointitilanteita" vaan oikeesti pääsin eroon, sähkötupakan avulla. Mun ei tartte rajoittaa mun elämää, koska tupakointi ei enää ole ongelma, en retkahda jos olen tilanteissa, joissa poltin ennen. Voin mennä kavereiden kanssa ulos tupakalle, vaikka en poltakaan.
 
[QUOTE="just just";30823662]jännä astmaatikko jos höyry tekee pahempaa kuin SAVU

:LOL:

Keuhkoahtaumapotilas äitini parani huomattavasti lopetettuaan tupakanpolton ja aloitettuaan sähkötupakan.[/QUOTE]
Kyllä se näin on. Keuhkoahtauma on täysin eri asia kuin astma.
 
e-cigarette
Olen polttanut enemmän ja vähemmän säännöllisesti 18-vuotiaasta. Raskauksien aikana aina lopettanut, mutta aina aloittanut uudelleen. Syksyllä 2011, 35-vuotiaana tilasin Briteistä nikotiinillisen sähkötupakan, jota sai kotona mukavasti höyrytellä (en polttanut tavallista tupakkaa lasten nähden). Hyvin kävi normitupakan sijaisena, myös juhlatuulella ollessa, ei ollut "niksoja". Jonkun viikon jälkeen poltin yhden tavallisen tupakan ja meinasin oksentaa, se maistui niin pahalle ja tuli huono olo. Alle puoli vuotta meni eikä yht'äkkiä tehnyt mieli sitä sähkötupakkaakaan. Sitten sekin jäi. Nyt on siis jo 4 vuotta viimeisestä sähkötupakastakin, ei tee enää mitään mieli. Poltin 17 vuotta, nyt voin olla kaverin vieressä, joka vetää röökin, eikä tulis mieleenkään, että itse polttaisin.
 
vierailija
Pakotin itseni lopettamaan tupakoinnin 15 vuoden polttamisen jälkeen kun aloin odottaa esikoistani. Nyt kun esikoinen syntyi, iski järkyttävä tupakanhimo jälleen... Kaverin suosituksesta tilasin sitten sähkötupakan sähkötupakka verkkokaupasta ja mansikanmakuisia nikotiininesteitä :D. Mansikka toimii mulla myös vähän niinkuin karkkipäivän sijaan ja karkinhimokin on taltutettu sillä haha. Eli vähän niin kuin kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
 
vierailija
Itse suosittelisin aloittelijana jotakin kivijalkaliikettä, helsingistä kun olen, esim. puffila, finnvape tai vape room helsinki

paulsaarilla on kova markkinointi, johon aloittelijat lankeaa, kokeneemmat käyttävät laadukkaimpia liikkeitä hyvällä valikoimalla ja asiantuntemuksella.
itse käytän vape room helsinki'ä hakaniemessä. tässä nettisivu www.vaperoom.fi (sivu ehkä huono, mutta fb löytyy)
 

Yhteistyössä