Se on sitten palkkapäivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juures
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juures

Vieras
Laskut maksettu, ruokakaupassa käyty, pari joululahjaa ostettu ja loppukuuksi rahaa jäljellä 700e! Elatustuet ja lapsilisät tulee vaan ennen seuraavaa tiliä. Ei työnteko paljoa motivoi tällä hetkellä!

mulla 0 € 3viikoksi :D..tai tilillä rahaa mutta joutuu siirtämään laskuja jotta voi käyttää..kiitos yllättävät menot joihin vähäsetkin säästöt meni:]..t: 2 lapsen matala palkkainen äiti ..ja silti oikeastaan aika onnellinen..

Taas joku kultalusikka suussa kulkeva valittaa. Minä olisin aivan taivaassa, jos minulle jäisi edes 500 € rahaa käteen laskujen jälkeen. Nyt jää minulle n. 150 €, miehelle n. 200 €. Ruoka ostetaan luottokorteilla ja niistä yritetään päästä eroon sitten joskus kun ja ei kai koskaan.

mä ymmärsin tän viestin niin että ap:ta ei huvita mennä töihin koska elää tuilla noin hyvin, eli jostain tuista jäi vielä ton verran jäljelle noiden menojen jälkeen? :D

Taas joku kultalusikka suussa kulkeva valittaa. Minä olisin aivan taivaassa, jos minulle jäisi edes 500 € rahaa käteen laskujen jälkeen. Nyt jää minulle n. 150 €, miehelle n. 200 €. Ruoka ostetaan luottokorteilla ja niistä yritetään päästä eroon sitten joskus kun ja ei kai koskaan.

voi itku, meillä sama tilanne :/ palkkapäivänä laskujen ja lainanlyhennysten jälkeen rahaa jää tilille korkeintaan se 500e. Mutta meillä on vielä se, että mies joutuu asumaan toisella paikkakunnalla kakkosasunnossa ja elämään arkea myös siellä. kaikki tämä ja bensat, niin ruokaan jää todellisuudessa hyvällä tsägällä se 300e. Siis molempien. ja yksi lapsi on taloudessa myös.

mutta toivottavasti nyt helppaa kun minä valmistun ja saan ehkä töitä. Ja muutto saman katon alle säästää myös monia satoja euroja, joten elämme toivossa parempaa huomista :)

[QUOTE="Jonna";24935468]Mulle jäi lasipurkkiin satanen käteistä, tilillä on 200e. Laskuja olis kyl vielä mut pakko siirtää niitä.[/QUOTE]

korjaan, tilillä 150. Paitti jos vaatetta pitää jollekin niin sit siihen menee 50. Poika on vielä ilman talvitakkia.

Niin oli miullakin palkkapäivä tänään. Laskuja makselin aamulla, 120 e meni niihin ja
säästötilille laitoin satasen. Äsken tulin kaupasta, yhteensä tais mennä 60e lidliin ja prismaan.
Tilille jäi jotain 1000e. :)

Ei valittamista. :D

Viimeksi muokattu:
Niin oli miullakin palkkapäivä tänään. Laskuja makselin aamulla, 120 e meni niihin ja
säästötilille laitoin satasen. Äsken tulin kaupasta, yhteensä tais mennä 60e lidliin ja prismaan.
Tilille jäi jotain 1000e. :)

Ei valittamista. :D

On se varmaan joo mukavaa, jos ei tarvitse maksaa ollenkaan asumiskuluja. Minulta meni asuntolainaan ja vastikkeeseen rapiat 800 €, lopuilla maksoin muita laskuja ja jäljelle jäi 100 €. Mies ostaa periaatteessa ruuat ja minä käytän lapsilisän lapsen vaatteisiin ja muihin kuluihin, mutta kyllä minunkin tulee käytyä ruokakaupassa kun haluan muutakin kuin perusleipää, maitoa, jauhelihaa ja vessapaperia ja sitten en pysty käyttämään yhtään rahaa omiin hankintoihin & loppukuusta ei ole senttiäkään pistää mihinkään:(

Alkuperäinen kirjoittaja köyhän miehen nainen;24935783:
On se varmaan joo mukavaa, jos ei tarvitse maksaa ollenkaan asumiskuluja. Minulta meni asuntolainaan ja vastikkeeseen rapiat 800 €, lopuilla maksoin muita laskuja ja jäljelle jäi 100 €. Mies ostaa periaatteessa ruuat ja minä käytän lapsilisän lapsen vaatteisiin ja muihin kuluihin, mutta kyllä minunkin tulee käytyä ruokakaupassa kun haluan muutakin kuin perusleipää, maitoa, jauhelihaa ja vessapaperia ja sitten en pysty käyttämään yhtään rahaa omiin hankintoihin & loppukuusta ei ole senttiäkään pistää mihinkään:(

No meillä mies maksaa vuokran ja sähkölaskun ja joitakin muita laskuja ja omasta
halustaan ja molemmat ostaa ruokaa ja muuta tarpeellista.
Eipä me mitään rikkaita olla, mutta pystytään tulemaan toimeen, niin että rahat ja ruoka riittää kuun loppuun.

Korjaan : tilille jäi kauppareissun jälkeen 992e ei 1000e.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä