J
Juures
Vieras
Laskut maksettu, ruokakaupassa käyty, pari joululahjaa ostettu ja loppukuuksi rahaa jäljellä 700e! Elatustuet ja lapsilisät tulee vaan ennen seuraavaa tiliä. Ei työnteko paljoa motivoi tällä hetkellä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taas joku kultalusikka suussa kulkeva valittaa. Minä olisin aivan taivaassa, jos minulle jäisi edes 500 rahaa käteen laskujen jälkeen. Nyt jää minulle n. 150 , miehelle n. 200 . Ruoka ostetaan luottokorteilla ja niistä yritetään päästä eroon sitten joskus kun ja ei kai koskaan.
Niin oli miullakin palkkapäivä tänään. Laskuja makselin aamulla, 120 e meni niihin ja
säästötilille laitoin satasen. Äsken tulin kaupasta, yhteensä tais mennä 60e lidliin ja prismaan.
Tilille jäi jotain 1000e.
Ei valittamista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja köyhän miehen nainen;24935783:On se varmaan joo mukavaa, jos ei tarvitse maksaa ollenkaan asumiskuluja. Minulta meni asuntolainaan ja vastikkeeseen rapiat 800 , lopuilla maksoin muita laskuja ja jäljelle jäi 100 . Mies ostaa periaatteessa ruuat ja minä käytän lapsilisän lapsen vaatteisiin ja muihin kuluihin, mutta kyllä minunkin tulee käytyä ruokakaupassa kun haluan muutakin kuin perusleipää, maitoa, jauhelihaa ja vessapaperia ja sitten en pysty käyttämään yhtään rahaa omiin hankintoihin & loppukuusta ei ole senttiäkään pistää mihinkään![]()