Mun hömppäharrastus...on bloggailu VillaNanna ja sitten neuleet
Oli pakko keksiä jotainAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;24925351:ihania :heart:
Mun hömppäharrastus...on bloggailu VillaNanna ja sitten neuleet
Meillä ainakin nuo itse tehdyt menee kaupaksi paremmin kuin ostetut vaatteet...Alkuperäinen kirjoittaja pitkäkynsi;24927185:Minäkin joka vuosi neulonut aina paljon lahjoja, sukkia, lapasia, kaulaliinoja, villatakkeja. Yksi omatekemä lahja ja yksi ostettu kaikille ja heitä riittää. Omalle kuopukselle sitten vähän enemmän, kun vielä kotona asuu.
toisin kuin mulla :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pitkäkynsi;24927173:Ihan omat pitkät kynnet minullakin. Lakassa ovat aina ja joskus kun vaaleaa lakkaa, voin laittaa jotain koristuksia, ainakin juhliin. Arkisin vain lakkaus. Lapsetkin töissä kiinnittävät huomiota kynsiini ja kysyvät ovatko omat.
Kynnet ovat kapeat ja kauniit ja sormet hoikat.
Mitä kynsilakkoja ja geelejä sä käytät? Eli otan suosituksia hyvästä merkistä vastaanAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;24978145:sfsf : mä laitan niin että ennen viimeistelygeeliä laitan sen kärjen .
Kuinka usein sä huollat kynsiäsi? Poistatko aina vanhan tipin? Miten se poistetaan Kuinka kauan sinulla meni, että kynsistä alkoi tuleen ihan siistejä - vai tuliko heti ekalla kerralla ihan ok tulos?Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;24978145:sfsf : mä laitan niin että ennen viimeistelygeeliä laitan sen kärjen .
Tuossa yllä on kuva mun ensimmäisistä kynsistä. Vaikka nuo ei ammattilaisen tekemiltä näytäkään, niin kyllä mä olen kovin tyytyväinen ja tulos on mielestäni okKuinka usein sä huollat kynsiäsi? Poistatko aina vanhan tipin? Miten se poistetaan Kuinka kauan sinulla meni, että kynsistä alkoi tuleen ihan siistejä - vai tuliko heti ekalla kerralla ihan ok tulos?
Sibel-geelejä käytän sekä nded:stä tilattujakin myösMitä kynsilakkoja ja geelejä sä käytät? Eli otan suosituksia hyvästä merkistä vastaan
En tiedä tuliko tämä kysymys miulle vai cheffille..Kuinka usein sä huollat kynsiäsi? Poistatko aina vanhan tipin? Miten se poistetaan Kuinka kauan sinulla meni, että kynsistä alkoi tuleen ihan siistejä - vai tuliko heti ekalla kerralla ihan ok tulos?
Sulle se kysymys taisi olla, mutta kun niin osuvasti mulla oli kuva tuossa, niin mäkin vstasinAlkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;24978171:En tiedä tuliko tämä kysymys miulle vai cheffille..
Mutta, huollan omia kynsiäni noin kolmen viikon välein . En poista vanhaa tippiä vaan viilaan kynttä haluttuun pituuteen ja sitte "täytän" kasvaneen osan ja koristelen .
Mun ekat kynnet oli mielestäni nyt jälkeenpäin katottuna karmeita.. Mutta, harjotusta kovasti niin jälki kyllä paranee