millaiset vaatteet teillä on olleet lapsenne ristiäisissä`?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kikatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kikatus

Aktiivinen jäsen
22.04.2011
3 057
0
36
Tuli vaan mieleen kun äitini tuossa kävi ja näki kun silitin mekkoani.. Oli aivan että ethän sie nyt tuota voi laittaa, kun mekon yläosa on pinkki :,D

Laitan sen kyllä silti, pinkki on mustan lisäksi liki ainuita käyttämiäni värejä.

Mutta miten ootte omien lapsienne ristiäisiin pukeutuneet? Mulla on tainnu aiempien kanssa olla joku jakkupuku kun oon ollu vähän tuhdimmassa kunnossa vielä kun nyt. Mutta silti, kai nyt ristiäisissäki voi olla tommonen perus polvipituinen mekko, ei mulla ny vesiraja oo lähellekää vilkkumassa oO...?

Mekkoja. Pinkki kangas alla, päällä musta pitsi jossa ruusuja tms. kuvana. About polviin asti, olkaimeton. Satiininen mekko jossa liehuvat hihat, vihreää ym. väreinä, polviin asti sekin.

Ne ainoat mustat housut jotka siinä vaiheessa menivät jalkaan :D
Tenavat on kastettu tosi nopsaan, eikä mun ruppini ole vielä niissä vaiheissa ollut tyystin toipunut.
Esikoisen ristiäisissä verhouduin hiusjuuria myöten mustaan, nuorimman ristiäisissä ostin itselleni aniliininpunaisen jakun. Siinä kohden meni kyllä housut, mutta tissit ei mahtuneet mihinkään muuhun kuin äiteemuorin vanhoihin maripaitoihin.......

No se että havahduin näin myöhään miten halvalla voi saada kauniin vaatteen, kaiken tarvi aina olla uutta ja ties mistä Pariisista tuotuja :D (eli nykyisin suorastaan asun kirppiksillä, mun aarreaittoja) :)

Yhteistyössä