kohta mulla on kuski =)

:D

johan se helmikuussa 18v täytti, ei vaan ihan heti korttia lähtenyt ajamaan..tammikuussa menee jo inttiinkin..mut niin se aika vaan menee, itsekkin olen monesti hämmästellyt jonkun palstalaisen vauvan kasvaneen jo isoksi vaikka tuntuu et justhan se palstalainen oli raskaana =)

meak
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24903333:
:D

johan se helmikuussa 18v täytti, ei vaan ihan heti korttia lähtenyt ajamaan..tammikuussa menee jo inttiinkin..mut niin se aika vaan menee, itsekkin olen monesti hämmästellyt jonkun palstalaisen vauvan kasvaneen jo isoksi vaikka tuntuu et justhan se palstalainen oli raskaana =)
Saippuasarjameininkiä lapset kasvaa, mutta vanhemmat ei vanhene yhtään. :D

dääm, ei menny läpi :(

kaks mokaa, liikennevaloissa oli jonossa ajanut ja valot oli vaihtunu just kun oli jo suojatien kohdalla, se nyt oli tietty selvä moka, oli vaan varmistanu ettei ketään tuu tielle eikä ollu ehtiny huomata valoja, mut toinen oli vähän kyseenalainen moka..risteys jossa oikealta ei voi kukaan tulla kun tie on poikki (tietyö ) ja vasemmalle näkee paremmin kuin hyvin, mut olisi kuulemma silti pitänyt hiljentää enemmän vauhtia..liian suuri tilannenopeus, sanoi et ajoi kokoajan 30..no, eipä voi mitään..olis toki sillekkin 300€ ollu muutakin käyttöä!

Yhteistyössä