auttakaa mua yhdessä koulutehtävässä:)???vaikee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuaa

Vieras
eli kysymys kuuluu: Mitä tarkoittaa verkostotyö asiakastyön osana?

ja minä oon asiasta ihan pihalla:( oon googlestakin yrittäny ehtiä mut sitä ei suoraan sais sieltä kopsata... mitä tuo tarkottaa.. perhepäivähoitajaksi opsikelen..

No siis tuossahan on jo selitetty, että verkostotyö on osa asiakastyötä. Sitten vain mietit omalle alalle, että mitä tuo verkostotyö käytännössä voisi olla. Asiakastyö kai on ihan selvä juttu??

Sä et varmaan ihan sisäistä lukemaasi.Pieni tauko vois olal paikallaan opiskelussa.
Kait nuo käsitteet kuitenki löyty googlesta, jos ne ei viel täs vaihees opintoja oo tulleet esille.
Mitei oman alan kohdalle, ei sen kummempaa.

[QUOTE="harmaa";24892477]Sä et varmaan ihan sisäistä lukemaasi.Pieni tauko vois olal paikallaan opiskelussa.
Kait nuo käsitteet kuitenki löyty googlesta, jos ne ei viel täs vaihees opintoja oo tulleet esille.
Mitei oman alan kohdalle, ei sen kummempaa.[/QUOTE]

en oo ... eikä mikään jää päähän..kauhee kuume ja pää niin kipee että ei jaksa ajatella... mut pakko tehä jotain:) jos se tästä kun keskittyy ja miettii kunnolla..

Voisko se verkostotyö perhepäivähoitajalla koskea vaikka suhteita lapsiin, lapsen vanhempiin, muihin hoitajiin jne. Se hommahan on periaatteessa asiakastyötä ja kaikki joiden kanssa olet työssä tekemisissä kuuluvat niihin verkostoihin.

Oliskohan tässä mitään järkeä. Olen itse ihan toisella alalla, mutta tällaista tuli mieleen.

Verkosto on se keiden kanssa olet tai voisiot olla tekemisissä ammatillisesti lasten takia: esimerkiksi neuvola, kuntouttavia tahoja (esim. puheterapeutti), perhepäivähoidon-ohjaaja jne. Sinun pitää kartoittaa mitkä ovat ne oman paikkakuntasi paikat joihin otat yhteyttä jossakin ongelmassa tai johon ohjaat asiakasperheet ottamaan yhteyttä.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep

Yhteistyössä