No voi h******i!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäkin

Vieras
En sitte osaa taas tehä yhtään mitään oikein äitinä. Voi PASKA sanon minä!

Itku tässä alkaa tulla itelläki. (vuodattaa sisäisesti koko kirosana varastonsa)

Minun 9v poika on sellanen tapaus et en tiiä kans mitä sen kanssa osaisi tehdä. Mua pelottaa tosissaan et mitä sitten kun se tulee teini-ikään, miten sitten kun en nytkään ymmärrä sitä useinkaan.

En jaksais taas kun suunnilleen joka asiasta on vastarannassa. Eka sana on ei sama mitä, iltapala, hampaitten pesu, kotiin tulo suoraan koulusta, aamulla pukeminen... Lista on loputon.

TIedän minä olen se vanhempi ja hän lapsi. Ei saa tehdä oman päänsä mukaan, vaan totella pitää. Ja kyllä se kai kuuluu ikäänkin et pitää vaan jaksaa sitä vastarintaa ja olla se "nyrkkeilysäkki" joka kuuntelee ja nielee ne marmatukset.

MUT KUN EN JAKSA!!!!!! Minä oon niin väsyny tähän!!!!
Mulla on niin paha olla. HAluaisin olla hyvä ja ymnmärtäväinen äiti, mutta kun se on niin helvetin vaikeaa taas.

Otan osaa.
Meillä on esiteini 12 v ja teini 14 v. Ja helppoja molemmat tavallaan, olen itse ollut todella paljon pahempi.
Tuo 9-10 vuotias on pahimmassa EI iässä, se helpottaa jonkun ajan kuluttua. Tiedän ettei se helpota sun oloa yhtään että se loppuu aikanaan.
Mä olen usein miettinyt miksei ole neuvolaa kouluiän jälkeen. ainakin itse tuntisin tarpeelliseksi ammattilaisen neuvot teinin kanssa ja esiteininkin kanssa keskustelut voisivat mennä muuten kuin "mitä sä muka tiiät"-linjalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Schmettis:
Otan osaa.
Meillä on esiteini 12 v ja teini 14 v. Ja helppoja molemmat tavallaan, olen itse ollut todella paljon pahempi.
Tuo 9-10 vuotias on pahimmassa EI iässä, se helpottaa jonkun ajan kuluttua. Tiedän ettei se helpota sun oloa yhtään että se loppuu aikanaan.
Mä olen usein miettinyt miksei ole neuvolaa kouluiän jälkeen. ainakin itse tuntisin tarpeelliseksi ammattilaisen neuvot teinin kanssa ja esiteininkin kanssa keskustelut voisivat mennä muuten kuin "mitä sä muka tiiät"-linjalla.

Kiitos, kyllä tuo tavallaan helpottaa vähän. Kyllä olis käyttöö tollaselle isompien lasten asioista keskustelulle. Nyt tuntuu et jos yrittää johonkin päin purkaa näitä tuntoja, niin ollaan heti ongelmaperhe tai lapsi on jotenkin ongelmatapaus.

Siksi en halunnut nytkään purkaa tätä kuin harmaana...

Yhteistyössä