Mä haluan miehen jolla on hieno ammatti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zzz"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24891677]Mitäs sitten mariset, ei muuta kun ripsiväriä ripsiin ja notkumaan vaikka Otaniemeen.[/QUOTE]

miks mä jonku köyhän opiskelijan haluisin elätettäväkseni? parempi jos sillä miehellä on jo valmiiksi se hyvä työkin. papereilla ei viellä ostella taloja ja hevosia.

[QUOTE="vieras";24891713]Noh, minä halusin miehen elämäni kumppaniksi, läsnäolevaksi isäksi ja perheemme jäseneksi. En elättäjäksi ja luottokorttilaskujen maksajaksi.[/QUOTE]

Tämä taitaa olla ap:lle jo liian vaativa kuvio =)

[QUOTE="vieras";24891669]Millä tavoin hyvä ammatti estää vanhemmuuden? :D

Kuullostaa lähinnä tekosyyltä =)

*En mä viitti niin kauaa koulun penkkiä kuluttaa*[/QUOTE]

No kyllä mun miehellä DI ainakin estää hyvän vanhemmuuden, ei se paljon tiedä lastensa tekemisiä kun painaa tellusta ympäri ämpäri, ja jos minäkin olisin DI niin kuka niitä lapsia sitten kattois, mä oomina olen aika paljon kotona ja säännölliset työajat ja harvemmin tulee puheluitakaan työajan ulkopuolella. Ja en viittisi tosiaan niin paljon lukea pökkäis mulla jo ensimmäiseen englanninkieliseen tenttikirjaan.

[QUOTE="vieras";24891713]Noh, minä halusin miehen elämäni kumppaniksi, läsnäolevaksi isäksi ja perheemme jäseneksi. En elättäjäksi ja luottokorttilaskujen maksajaksi.[/QUOTE]

ja mä haluan että meillä on varaa harrastaa paljon ja olla kotona. jos sillä on kääntöpuolikin niin varsin ok.

[QUOTE="vieras";24891725]No kyllä mun miehellä DI ainakin estää hyvän vanhemmuuden, ei se paljon tiedä lastensa tekemisiä kun painaa tellusta ympäri ämpäri, ja jos minäkin olisin DI niin kuka niitä lapsia sitten kattois, mä oomina olen aika paljon kotona ja säännölliset työajat ja harvemmin tulee puheluitakaan työajan ulkopuolella. Ja en viittisi tosiaan niin paljon lukea pökkäis mulla jo ensimmäiseen englanninkieliseen tenttikirjaan.[/QUOTE]

Aijaa, oon itsekin DI ja mies on kanssa ja meidän lapsilla on kyllä ihan hyvin läsnäolevat vanhemmat. Ei se koulutus vanhemmuutta estä, kun väärin valittu työpaikka. ;)

[QUOTE="vieras";24891739]Esimerkiksi vaikka Toimitusjohtaja tai kelpais nyt hätätapauksessa vaikka myyntijohtaja tai muu johtaja.[/QUOTE]

niin just. johtaja on hyvä sana!

[QUOTE="vieras";24891677]Mitäs sitten mariset, ei muuta kun ripsiväriä ripsiin ja notkumaan vaikka Otaniemeen.[/QUOTE]

Ap:n harmiksi Otaniemen miehet pääsääntöisesti arvostavat enemmän muita avuja kuin sitä, että on pistänyt väriä ripsiin ja näyttää nätiltä:/ Usein pitää löytyä myös älyllistä kapasiteettia ja kykyä ja halua tasavertaiseen elämään ja kumppanuuteen. Siihen ap tuskin kykenee, kun haluaa elellä miehen rahoilla ja olla kotona ja tietty kertoa kaikille, miten hieno ammatti miehellä on.

[QUOTE="vieras";24891760]Ihan oikeasti, ei tämä hassumpaa ole. Jos miehellä on pitkiä reissuja, lähdetään sitten lasten kanssa vaikka jollain pakettimatkalla aurinkoon tai vaikka suomessa matkaillaan ja ollaan sitten kotona kun mieskin on.[/QUOTE]

niin just. sellaista mäkin haluan :)

Alkuperäinen kirjoittaja ikävä totuus;24891761:
Ap:n harmiksi Otaniemen miehet pääsääntöisesti arvostavat enemmän muita avuja kuin sitä, että on pistänyt väriä ripsiin ja näyttää nätiltä:/ Usein pitää löytyä myös älyllistä kapasiteettia ja kykyä ja halua tasavertaiseen elämään ja kumppanuuteen. Siihen ap tuskin kykenee, kun haluaa elellä miehen rahoilla ja olla kotona ja tietty kertoa kaikille, miten hieno ammatti miehellä on.

Sääntö vahvistaa poikkeuksen sitten vissiin ;)

Onko ammatilla mitään väliä jos mies on hyvä isä/aviomies?!

Minun mieheni on paskakuski. Siis ajaa työkseen lokaautoa. Ja ammattihan on kaukana hienosta. Mutta kunnioitan miestäni että pystyy tekemään tuollaista työtä. Ja hän on hyvä isä ja mies. Ja sitä paitsi pidän fyysistä työtä tekevää duunaria miehekkäänpänä ja seksikkäänä.

Ja ps: tienaa paremmin insinööri isänsä :P

[QUOTE="vieras";24891725]No kyllä mun miehellä DI ainakin estää hyvän vanhemmuuden, ei se paljon tiedä lastensa tekemisiä kun painaa tellusta ympäri ämpäri, ja jos minäkin olisin DI niin kuka niitä lapsia sitten kattois, mä oomina olen aika paljon kotona ja säännölliset työajat ja harvemmin tulee puheluitakaan työajan ulkopuolella. Ja en viittisi tosiaan niin paljon lukea pökkäis mulla jo ensimmäiseen englanninkieliseen tenttikirjaan.[/QUOTE]

Meillä on molemmilla DI:n koulutus ja työpäivämme on 8 h, hyvin vähän työmatkoja. Tietoinen valinta lapsen syntyessä. Lapsi meni hoitoon pph:lle 2 v. Mies oli ennen sitä vuorotteluvapaalla hoitamassa lasta, kun minä lähdin töihin.

No poliisi vasta duunariammatti onkin! Mieti nyt sitä parin vuoden koulutusta. Takoitan siis rivipoliisia eli haalareissa päivystävää. Eri sitten jos on akateeminen koulutus kuten rikostutkijoilla jne. Mutta että poliis tai palomies... Ehkä huonoiten palkattu tuo palomiesten ammatti ihan tilastollisestikin.

Onko ammatilla mitään väliä jos mies on hyvä isä/aviomies?!

Minun mieheni on paskakuski. Siis ajaa työkseen lokaautoa. Ja ammattihan on kaukana hienosta. Mutta kunnioitan miestäni että pystyy tekemään tuollaista työtä. Ja hän on hyvä isä ja mies. Ja sitä paitsi pidän fyysistä työtä tekevää duunaria miehekkäänpänä ja seksikkäänä.

Ja ps: tienaa paremmin insinööri isänsä :P

ei sillä silleen väliä oo, kuulostaa vaan palomies hienommalta kuin paskakuski :D paskakuskikin kelpaa kunhan tienaa meille riittävästi. tää insinöörijuttu on lähtenyt täällä muista liikkeelle kuin musta.

[QUOTE="hups";24891637]Näin juuri.[/QUOTE]

Mutta useinhan se käy niin, että hieno vetää hienoa puoleensa. Akateemiset yleensä nai akateemisen. Mun lähipiirissä on yhtä lukuunottamatta kaikki lopulta tehneet näin.

[QUOTE="vieras";24891789]Meillä on molemmilla DI:n koulutus ja työpäivämme on 8 h, hyvin vähän työmatkoja. Tietoinen valinta lapsen syntyessä. Lapsi meni hoitoon pph:lle 2 v. Mies oli ennen sitä vuorotteluvapaalla hoitamassa lasta, kun minä lähdin töihin.[/QUOTE]

No meillä mies on näitä vanhankansanmielipiteillä varustettu eli naisen tehtävä on tämä kotona oleminen ja lastenhoito, ei voisi kuvitellakaan olevansa hoitovapailla vaikka palkka mulla olisikin sama. Nytkin isyyslomat on käytetty kyllä kaikkeen muuhun kuin lapsen kaitsemiseen. Siksipä hän varmaankin otti ittelleen sellasen akan joka ei ole niin urahakuinen vaan pystyy olemaan kotona lasten kanssa. Maatalon lapsena ei varmasti osaisi olla hellan ääressä esiliina yllään, vaikka kuka siihen pakottaisi. Varmaan palkkaisi lapsenlikan ja tekisi sen hoitovapaan töitä kotoa.

Yhteistyössä