Hiuksellisten miesten puolisot! Olisiko sinulle kova paikka jos miehesi alkaisi kaljuuntumaan?

.......
En muista äkkiseltään montaa miestä tavanneeni, jolle ei kalju yhtään sopis.
Mäpä muistan. Jotkut avuttomat luulee olevansa koviksen näköisiä tai jopa seksikkäitä (aika monet naiset pitävät kaljuista), kun vetävät munan muotoisen päänsä kaljuksi. Pitää olla hyvän muotoinen kallo, että kalju sopii ja aika harvalla on niin hyvän muotoinen pää.

"vieras"
Kyllä tuolla alkoi hiusraja vetäytyä jo 19-vuotiaana. Pälvikaljua ei ole vielä tullut, mutta eiköhän sekin 30-vuotiaana tule, kuten veljelläänkin on tullut. Enemmän mua säälittäis mieheni puolesta se pälvikalju.

"Pusse"
Mä en voi käsittää tällaista. Miks joku haluaa olla vapaaehtoisesti kalju? :O
Mies on aika kärsimätön eikä jaksa kasvattaa tukkaa sillei "kunnolla", eikä toisaalta kyllä haluakaan, koska urheilee paljon ja kalju on helppo hoitoinen ja tukan voi huoletta leikata itse. On aika suosittukin hiustyyli miehen urheilulajissa, mitä olen sitä saanut katsella aikas paljon :D

Sitä paitsi en miehelle edes pitkää tukkaa haluaisi. En ennen mitenkään hirveästi lämmennyt kaljuille miehille, mutta tälle miehelle se hiuskuontalo tuntuu sopivan kuin nenä päähän. Taitaa mennä ennemminkin niin että jos tuo tukan kasvattaisi niin pyytäisin aika äkkiä leikkaamaan pois =)

Bolder
Ei minua ainakaan haittaa jos miehen hiukset lähtisivät. Ei kai se rakkaus ole siitä kiinni?! Ja mieheni oli YK-joukoissa kun tavattiin ja pä kaljuna eli sekin on jo nähty ja komealta näytti. :)

"vieras"
Miehellä on niin hyvän muotoinen kallo, että näyttää hyvältä kaljunakin. Muuten on hiukset päässä, mutta ohimoilta on karannut paljon hiuksia (ajaa ihan lyhyeksi).

P-Esteri harmaana
Ei ois mulle mikään juttu. Mun veljellä alko kaljuuntuminen varmaan päälle kakskymppisenä, samoin siskon miehellä. Mä kun olen niitä kymmenisen vuotta nuorempi, niin nehän mun silmissä aina ollu ihan parhaita isoveljiä molemmat ja varmaan niillä on paljon ollut vaikutusta mun miesmakuun.

Mun mies ei enää halua pitää pitkää tukkaa, joten leikkaamme sen vaan aina pois sillointällöin. Jos se kaljuuntuis, pitäs vaan ajella useemmin. Kalju on ihan ok, jos vaan ajaa tukan pois. Mun miehellä on hyvänmuotoinen pää.

P-Esteri harmaana
Ja hei älkää puhuko miestyyppisestä kaljuuntumisesta pälvikaljuna. Jos ette sen vertaa tiedä, että pälvikalju on sairaus, niin käyttäkää vaikka googlea.

"vieras"
Mun miehellä on toistaiseksi tosi paksut hiukset ja ne kasvaa uskomattoman nopeaa vauhtia, mies ajaa usein kesäksi kaikki pois ettei olisi niin kuuma :D Ihana se on kaljunakin. Se ei näytä kivalta, jos kaljua koittaa peitellä, eikä kamalasti keskeltä ohentunut tukka, joten toivoisin, että pitäisi suosiolla kaikki poissa jos alkaisi kaljuuntua ;) Kyllä mua silti varmaan vähän harmittaisi, mutta ei se olisi niin iso juttu ollenkaan.

P-Esteri harmaana
[QUOTE="vieras";24882432]Ai kaljuusraja on kauhea? No tukka voi lähteä päästä. Kamalan siitä tekee jos sitä yrittää häpeillä tai peittää.[/QUOTE]

Ei ole kauhea sekään, mutta se semmonen hiuskranssi voi vanhentaa aika paljon. Jollain oon nähnyt semmosen hiuskranssin ponnarilla ja on näyttänyt ihan hyvältä. Mut oman miehen en toivo näyttävän setämieheltä vielä pitkään aikaan. Ryppyjä saa tulla, mutta tyyli saa olla nuorekas.

"vieras"
Ei ole kauhea sekään, mutta se semmonen hiuskranssi voi vanhentaa aika paljon. Jollain oon nähnyt semmosen hiuskranssin ponnarilla ja on näyttänyt ihan hyvältä. Mut oman miehen en toivo näyttävän setämieheltä vielä pitkään aikaan. Ryppyjä saa tulla, mutta tyyli saa olla nuorekas.
Sit vaan lyhentää tukkaa, mut ei mikään posliinikalju tartte olla.

"mee"
Ei ollut. Mun mieheni alkoi kaljuuntumaan jo vähän reilu parikymppisenä. Nyt on jo monta vuotta vetänyt ihan muutaan millin mittaiseksi tasaisin väliajoin, niin eipä siihen paljon kiinnitä huomiota. Sama mies hän on edelleen kuin silloin 13 vuotta sitten, kun häneen rakastuin. Tuo hiusten lähtö on siis aivan toisarvoinen asia.

JONSERED Karhunkantaja
Sille lihoaako 30 kiloa, voi jotain. Siis se ei ole väistämätöntä. Mutta mitä ihmettä mies voi sille tehdä että tukka lähtee? Minusta siis täysin eri asia.
Ei aina voi tuolle lihomisellekaan... Äijä sairastui ja lääkitys turvotti, ei ihan 30kg, mutta 20 kg ainakin. Osa siis ihan silkkaa kortisoniturvotusta, osa lääkkeiden/sairauden sotkemaa aineenvaihduntaa.

Ja aiemmin pitkä ja paksu tukka on nykyään vain pitkä. Harvenemaan päin. Mutta sama äijä tuo yhä on. Oli sitten kalju tai karvainen, turvoksissa tai kuikelo. Maailman paras paskiainen. :heart:

hellsbells
Ei haittais. Sama mies tuo olis, oli tukkaa tai ei. Mun mielestäni aika yllättävää että se ketään häiritsis, jos siis on ihan oikeassa parisuhteessa ja rakastaa toista. Sen ymmärrän, ettei ala seurustelemaan sellaisen kanssa, joka ei silmää miellytä. Varsinkin, jos ei ihmistä tunne..

sitten mies vetäisi kokonaan kaljuksi- ei haittaisi, koska tuo on komea kaljunakin. Miestä varmaan itseään haittaisi enemmän, välillä kyselee multa, että eihän hänellä ole vaan hiukset harventuneet...

-
Mun mies ainakin näytti ihan urpolle hiusten kanssa ja hinkutti tuntitolkulla niitä vessassa, ennenkun voitiin lähteä mihinkään. Olen nyt autuaan onnellinen, kun leskenlovet alkoivat paistaa, mies leikkasi tukkansa pois ja on miehekäs kaljunsa kanssa. Miljoonasti parempi. Onnistuin vielä suostuttelemaan miehen kasvattamaan parransängen ja voi ja oih.
Mitä sitä kaunista päätä hiuksilla pilaamaan ;)?

vieras vieraampi vierain
mun miehellä on alkanut päälaki kiiltämään vuosien aikana, mutta eipä tuo haittaa mua pätkääkään. ite miestä vaivaa välillä mutta ei sekään siitä ressaa kun ei asialle mitään voi. luonollinen poistuma suvunperintönä=)

Miehellä on ihan järkyn paksu tukka, niin paksu että täytyy pitää lyhyenä että päänhaka pystyy "hengittämään". Komea oli pitkänä mutta päänahka aina verillä. Ja näyttää kyllä tosi huonolta kaljuna :p. Eli en toivoisi kaljua meille, mutta pieni harventuminen ei varmaan haittaisi miestä itseäänkään. Ja jos kunnolla kaljuuntuu niin sittenpähän kaljuuntuu, sama mies se silti on. En tosiaankaan miettisi eroa tai mitään muutakaan radikaalia.

Yhteistyössä