Hiuksellisten miesten puolisot! Olisiko sinulle kova paikka jos miehesi alkaisi kaljuuntumaan?

Kakspiippunen juttu. Periaatteessa ei, voishan se leikata mun puolesta heti loputkin pois ja olla kalju, ei se pahalta näytä. En vaan yleensä kaljupäistä tykkää vaikka se monille sopiikin. Tosi selkeästi selitetty taas.

"vieras"
Exällä oli kaljuhko päälaki,mutta se ei ollut mikään ongelma,ongelmia oli ihan muussa. Nyxällä tuuhea tukka,mutta ei ainakaan muhun mitään vaikuttais vaikka tukka harvenis... miestä ehkä harmittais.

Minäkin ymmärrän, ettei asialle voi tehdä mitään eikä sitä voi verrata lihomiseen. Mutta itselle ainakin olisi hankalaa. Kaljuuntuminen kun vanhentaa tosi useita miehiä niin se olisi vaikea hyväksyä. Tosin pukeutumisella pystyy kyllä vaikuttamaan tuohon, ettei nyt kokonaan ukkoudu.

Pahinta mitä voi olla on ne sellaset kaljunpeitto"sleebit"...eli kasvatetaan sivulle tai taakse höytylä joka vedetään sitten kaljun yli :x.
Mun kantani on siis että ei haittais kunhan ei alkais asiaa naamioimaan:saint:

"Pusse"
Miehelläni kasvaa vahva vaalea tukka - tai kasvaisi jos mies antaisi sen kasvaa. Leikkaa kuitenkin aina kaiken tukan pois ja tehnyt tätä jo teinistä lähtien. Hänellä on tällä hetkellä ehkä muutaman millin sänki ja tuskastelee että pitäis leikata tukka kun on inhottavan pitkä :D

Joten eipä tuo kovin mun maailmaa mullistaisi =)

Bold mans wife
Meinasi tulla ero kun mieheltä putosi tukka päästä. Peruulissa oli niin naurettavan näköinen ettei mitään rajaa. Nykyään tekee kajalilla ittelleen "hiukset" ja sateella pitää hattua.

-----
[QUOTE="Pusse";24881910]Miehelläni kasvaa vahva vaalea tukka - tai kasvaisi jos mies antaisi sen kasvaa. Leikkaa kuitenkin aina kaiken tukan pois ja tehnyt tätä jo teinistä lähtien. Hänellä on tällä hetkellä ehkä muutaman millin sänki ja tuskastelee että pitäis leikata tukka kun on inhottavan pitkä :D

Joten eipä tuo kovin mun maailmaa mullistaisi =)[/QUOTE]

Mä en voi käsittää tällaista. Miks joku haluaa olla vapaaehtoisesti kalju? :O

Taidan olla outo. :D
Kalju mies yleensä kiinnittää mun huomion heti, ja jos muutenkin näkö miellyttää, niin jalat lähtee alta...
Tykkään, kun oma mies vetää kaljun, vaikka ei kaljuuntumassa olekaan itse. Ja jos kaljuuntuu, niin paras tottua ja vetää ne viimisetkin pois, niin on parhaan näkönen. En muista äkkiseltään montaa miestä tavanneeni, jolle ei kalju yhtään sopis.

Yhteistyössä