"Persuille" ennustetaan Sveitsin vaaleissa murskavoittoa ja suurimman puolueen asemaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mukavaa:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";24878661]Jep. Äärioikeistolaisia ne persfinnit ovat. VAikka mitä sanovat, niin tottahan se on.[/QUOTE]

Älä usko ihan kaikkea mitä äärivasemmisto yrittää syöttää sinulle: se on propagandaa!

[QUOTE="vieras";24878703]Älä usko ihan kaikkea mitä äärivasemmisto yrittää syöttää sinulle: se on propagandaa![/QUOTE]

Vasemmisto? Kyllähän niistä ps-ihmisistä osa on ihan julkisesti äärioikeistolaisten mielipiteitä jakavia (esim Van Wonterghem) ja ei tarvita mitään vasemmistoa sitä kertomaan kun sen voi huomata ihan itse.

Ei tietenkään kaikki, mutta...

Suomalainen vasemmisto piti aikanaan, jotkut pitävät vieläkin, Neuvostoliittoa ja DDR:ää ihmisen maanpäällisenä paratiisina ja sitten nämä samat tyypit pitävät persuja äärioikeistolaisina. Anna mun nauraa-:D

[QUOTE="hmm";24878726]Vasemmisto? Kyllähän niistä ps-ihmisistä osa on ihan julkisesti äärioikeistolaisten mielipiteitä jakavia (esim Van Wonterghem) ja ei tarvita mitään vasemmistoa sitä kertomaan kun sen voi huomata ihan itse.

Ei tietenkään kaikki, mutta...[/QUOTE]

Presidentti Halonen on äärivasemmistolainen ja silti olet äänestänyt häntä presidenttivaaleisssa, miksi?

[QUOTE="vieras";24878764]Presidentti Halonen on äärivasemmistolainen ja silti olet äänestänyt häntä presidenttivaaleisssa, miksi?[/QUOTE]

Itseasiassa äänestin Veltto Virtasta ja toisella kierroksella jätin äänestämättä.

Just tätä nettikirjoittelun persulogiikkaa, luullan niiiin kovasti tetävänsä mitä muut tekee ja ajattelee ja sitten ihan tuulestä temmatuilla mielipiteillä tuomitaan toisia. HUH-HUH.

[QUOTE="hmmh";24878801]Itseasiassa äänestin Veltto Virtasta ja toisella kierroksella jätin äänestämättä.

Just tätä nettikirjoittelun persulogiikkaa, luullan niiiin kovasti tetävänsä mitä muut tekee ja ajattelee ja sitten ihan tuulestä temmatuilla mielipiteillä tuomitaan toisia. HUH-HUH.[/QUOTE]

Ai sinä oletkin perussuomalainen.=)

[QUOTE="vieras";24878703]Älä usko ihan kaikkea mitä äärivasemmisto yrittää syöttää sinulle: se on propagandaa![/QUOTE]

Minua ei kiinnosta äärivasemmiston mielipiteet. Sinun taitaa olla vaikea ymmärtää, että kaikki ei ole mustavalkoista, vaan löytyy muutakin.

Sinun gurusi Halla-aho / Allah-oha on kyllä äärioikeistolainen. Sitä on ihan turha kieltää.

Niinistö :heart: rules.

[QUOTE="vieras";24878841]Ai sinä oletkin perussuomalainen.=)[/QUOTE]

Ei, en ole, olen täysin sitoutumaton. Enemmänkin se oli semmoinen vastarinta-ääni. Siihen aikaanhan virtanenkaan ei ollut, vaan hänellä oli se ihan oma kipu-puolue. Joka oli enemmänkin vihreä kuin persu. Ja arvotkin oli ihan erilaiset kuin perussuomalaisilla. Ja vaikka ps yrittääkin olla nykyään muka joku vastarinta-ääni, niin ne on mun mielessä just sitä suurinta harmaata mölisevää tuulipukumassaa. Niinkuin suuri osa poliitikoista muutenkin.

Mä kaipaan jotain päättömyyttä siihen tosikkotouhuun, missä on nykypäivän joogalentäjät!

On kyllä jumalattoman hellyyttävää, että yhtäkkiä kaikkia marjaperttejä pirttipöytien ääressä on alkanut kiinnostaa maailmantalouden lisäksi politiikka jopa siinä määrin, että Sveitsin vaalit pistävät hymyilyttämään. :D

[QUOTE="hmm";24879059]Ei, en ole, olen täysin sitoutumaton. Enemmänkin se oli semmoinen vastarinta-ääni. Siihen aikaanhan virtanenkaan ei ollut, vaan hänellä oli se ihan oma kipu-puolue. Joka oli enemmänkin vihreä kuin persu. Ja arvotkin oli ihan erilaiset kuin perussuomalaisilla. Ja vaikka ps yrittääkin olla nykyään muka joku vastarinta-ääni, niin ne on mun mielessä just sitä suurinta harmaata mölisevää tuulipukumassaa. Niinkuin suuri osa poliitikoista muutenkin.

Mä kaipaan jotain päättömyyttä siihen tosikkotouhuun, missä on nykypäivän joogalentäjät![/QUOTE]

Kukaan ei ole "täysin sitoutumaton", vai mitä?

Kataisen touhut ovat täysin päättömiä, mut ikävä kyllä erittäin kallista päättömyyttä.

[QUOTE="vieras";24879230]Olen kuullut huhun, että leeepsa laskisi pressavaalien äänet. Stalinkin sanoi aikanaan, et ei sillä ole väliä kuka saa eniten ääniä, vaan sillä on väliä kuka äänet laskee.;)[/QUOTE]

Kamalaa, moinen vehkeily on lopetettava! Toisaalta, vaalitarkkailijat ovat paikalla, eivätkä he tee sellaisia Hommia kuin eräät.

:laugh: Sanos muuta.

[QUOTE="Hehee";24879152]On kyllä jumalattoman hellyyttävää, että yhtäkkiä kaikkia marjaperttejä pirttipöytien ääressä on alkanut kiinnostaa maailmantalouden lisäksi politiikka jopa siinä määrin, että Sveitsin vaalit pistävät hymyilyttämään. :D[/QUOTE]

Yhteistyössä