Ei voi olla totta! Totaalinen blackout :O

Siis unohdin mun pankkikortin tunnnusluvun!!! Yritin aamulla autoa tankata ja ei tullu mitään... Sit kirpulla yritin taas muistella ja ei :O Vieläkään en muista ja tietenkään en löydä sitä tunnuslukua mistään :headwall: :headwall: :headwall:

Sen siitä saa, kun illalla juo terästettyä glögiä - heti pari aivosolua tuhoutuu :xmas:

Käykä kellekään muulle ikinä näin? :wave:

Mulle kävi kerran niin,etten muistanut nettipankin käyttäjätunnusta millään. Lasku piti saada maksettua, joten menin laskunmaksuautomaatille pankkikortin kanssa - enkä muistanut sitä pankkikortin tunnuslukua millään. :LOL:
Oli pakko mennä jonottamaan pankkiin ja kysyä sieltä käyttäjätunnus, sanoin virkailijalle vaan että kaikki numerot on kadonneet mun päästä johonkin kun en mitään muista.. Ja heti kun näin sen numeron kirjoitettuna, muistin sen - ja pankkikortin tunnusluvun myös.
Vanhuus ei tuu yksin.. :p

Mulle kävi kerran noin tai oikeastaan sillein että muistin yhtäkkiä ainoastaan mun vanhan kortin tunnusluvun vaikka mulla oli ollut uusi kortti jo yli vuoden. Kuukausi meni kun odottelin, että jos se palaisi, mutta ei palannut. Kun tilasin tunnusluvun ja näin, muistin se sitten tietenkin saman tien. Onneksi mulla oli toinenkin kortti, niin pärjäsin. :)

Yhteistyössä