Huhhuh.. mä olen kyllä hävytön elukka....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie join karpalolonksun loppuun ja äsken avasin Somersby omenasiiderin. :D
Mie palstailen ja mies kahtoo lätkää.

• Tykkää
Reactions: PinkLily
Älä! Niin mäkin!

Mä annoin mun lapsille kipolliset sipsejä (ekaa kertaa ikinä ja kauhee taistelu mulla oli itteni kanssa, mikä oli tosi hassua :D ) ja saivat myös tänään pizzaa ja karkkia..

Sit mulla on tuolla kaapissa kaks siideriä ja sit k-piirakoita, brietä, cheddaria, lohta ja sit pussillinen karkkia. Katotaan leffakin vielä päälle, Jason Stathamin uusin leffa :p

• Tykkää
Pikkumies leikkii Duploilla tossa vieressä, kohta muksulle iltapuuro & iltapesu & iltasatu ja mä hyvin luultavasti roikun netissä kunnes on nukkumaanmenoaika.
Mutta parin viikon päästä meinaankin olla hunningolla, meen Seinäjoelle hummailemaan! :laugh:

• Tykkää
Älä! Niin mäkin!

Mä annoin mun lapsille kipolliset sipsejä (ekaa kertaa ikinä ja kauhee taistelu mulla oli itteni kanssa, mikä oli tosi hassua :D ) ja saivat myös tänään pizzaa ja karkkia..

Sit mulla on tuolla kaapissa kaks siideriä ja sit k-piirakoita, brietä, cheddaria, lohta ja sit pussillinen karkkia. Katotaan leffakin vielä päälle, Jason Stathamin uusin leffa :p
Mä kun en juo pulloakaan lapsien nähten ni mä istun lukkojen takana makuuhuoneessa, mistä pääsee pihalle röppöselle ja hissukseen tästä pääseen vessaanki.. Linnotus kyhätty siis :laugh:

• Tykkää
Reactions: mismina

Yhteistyössä