kertokaas..oliko tämäkin mun syy ( ukon mielestä on)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tytti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tytti"

Vieras
eli käytiin uffilla pyörähtämässä ( sijaitsee kauppakeskuksessa)
mentiin ukon työautolla,koska päivystys viikko hällä.
ei kumpikaan huomattu että lippuautomaatti jossakin ( ja ison kaupan parkkikselle auto jätettin)
no oli tullu sakkolappu 40e ja ukko mulle huutamaan ja mun pitää tuo nyt maksaa itse ja mun vika.

[QUOTE="tytti";24873344]lähes aina :( syyttää mua lähes 80% kaikesta[/QUOTE]
Miten jaksat katella tollasta miestä? :O
Kyllä se on kuskin tehtävä selvittää, minne auton parkkeeraa ja onko siellä kiekkopysäköinti tai parkkimaksuautomaatti.

Kylä tossa nyt molemmat on yhtä syyllisiä asiaan. Jos sinun asiallasi siellä kaupan pihassa oltiin (eli että mies ei olisi muuten lähtenyt koko paikkaan) niin on asiallista osallistua tuon parkkisakon maksamiseen.

ja se .miten se m.ulkku kuvittelee että maksan lapsilisästä sekä laivareissun 64e että sen sakot 40e..ei siinä elämiseen jää paljoo ( lapsilisä 211)
hän kun saa palkan vasta 30 pvä

Siis oikeasti.... Täällä vois olla sellainen oma pikku yhteisönsä naisille, jotka eivät näe metsää puilta. Sellainen, missä kaikki idioottien miesten vaimot ja vaimokkeet voivat pohtia, miksi hemmetissä ovat vielä sellaisen miehen kanssa. Ja voisitte ihan yhdessä tehdä asioiden eteen jotain...

Totta helvetissä se on aina kuljettajan ongelma, jos ei ole tajunnut laittaa rahaa mittariin tai lunastaa lippua. Vaikka mulla on ajokortti, mä en kiinnitä juuri mitään huomiota tuollaisiin asioihin, jos en itse aja. Jos taas itse ajan, huolehdin noista automaattisesti.

[QUOTE="tytti";24873370]ja se .miten se m.ulkku kuvittelee että maksan lapsilisästä sekä laivareissun 64e että sen sakot 40e..ei siinä elämiseen jää paljoo ( lapsilisä 211)
hän kun saa palkan vasta 30 pvä[/QUOTE]

Ainakin kaupungin lätkäisemissä parkkisakoissa on 14 päivää maksuaikaa, yksityisistä en tiedä. Jos tuo 14 päivää pitää tuossakin paikkaansa, niin ukon palkka ehtii hyvin tulla sitä ennen.

Jätät vaan maksamatta. Kova kova vastaan. Älä yhtään vässyköi vaan laita se äijä ojennukseen. Ihme saapas kun itse parkkeeraa väärin ja syyttää sitten kanssamatkustajaa. Totaalinen idiootti, tekis mieli mäjäyttää kaulimella.

S...
Totta helvetissä se on aina kuljettajan ongelma, jos ei ole tajunnut laittaa rahaa mittariin tai lunastaa lippua. Vaikka mulla on ajokortti, mä en kiinnitä juuri mitään huomiota tuollaisiin asioihin, jos en itse aja. Jos taas itse ajan, huolehdin noista automaattisesti.

No ei sentään ihan aina. Jos vierustoveri mäkättää ja säksättää parkkipaikkaa etsittäessä, on hän osasyyllinen, koska estää kuskia keskittymästä. Muuten ja muulloin on kuskin vika.

[QUOTE="hmmm";24873423]No ei sentään ihan aina. Jos vierustoveri mäkättää ja säksättää parkkipaikkaa etsittäessä, on hän osasyyllinen, koska estää kuskia keskittymästä. Muuten ja muulloin on kuskin vika.[/QUOTE]

sori vaan.mutten räkyttäny ja säksättäny( en yleensä näin tee kun miehen poika on käymässä)

[QUOTE="rrrr";24873422]Jätät vaan maksamatta. Kova kova vastaan. Älä yhtään vässyköi vaan laita se äijä ojennukseen. Ihme saapas kun itse parkkeeraa väärin ja syyttää sitten kanssamatkustajaa. Totaalinen idiootti, tekis mieli mäjäyttää kaulimella.[/QUOTE]

:D Asenne kohdillaan!

Siis oikeasti.... Täällä vois olla sellainen oma pikku yhteisönsä naisille, jotka eivät näe metsää puilta. Sellainen, missä kaikki idioottien miesten vaimot ja vaimokkeet voivat pohtia, miksi hemmetissä ovat vielä sellaisen miehen kanssa. Ja voisitte ihan yhdessä tehdä asioiden eteen jotain...

Minä ainakin kaipaisin tuollaista yhteisöä, jos siihen voisivat liittyä myös aina persaukisten miesten vaimot. Niistä toimenpiteistä en niin tiedä, kun kuitenkin rakastan tuota nyhjäkettä:D