Palstamammojen HAALARIPINO alkakoon! KUVAPINO

  • Viestiketjun aloittaja Laita haalaristasi kuva
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei ole kokemusta muuten kuin yhdestä t-paidasta. Ihan edullisia ovat, kivan värikkäitä. :) Ominaisuuksilta nuo ulkoiluvaatteet ei sitten taida ollakaan huippulaatua, mutta kokeillaan.
noi ulkovaatteet menee kauppareissuilla, takki ei pidä vettä, no vähän ehkä kosteutta, eikä saumoja ole teipattu. Kangas takissa tosi ohut, ei siis mikään remuamis vaate. Kauniita toki ja edullisia, koska puuttuu tietyt ominiasuudet. Meillä on kevätkauden takki ja se pitää hiukan kosteutta, mutta onkin ns. kauppareissu takki.
 
[QUOTE="lilli";24863801]Missä olen voinut törmätä näihin samoihin kuviin jo aiemmin? Heti kun näin, niin tajusin että olen nähnyt ennen... Joku blogi?[/QUOTE]

Kuvat löytyy mun blogista, joten siellä ne olet saattanut nähdä. Tai sitten tällä foorumilla, kun olen niitä ennenkin tänne linkittänyt :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;24865697:
Meidän vanhemmalle tytölle ostettiin kans tää mutta myin just eilen pois kun ei vaan istunu hyvin, oli tosiaan melko pötkömallinen.
Meilläkin on tämä, mutta mun silmään se oli kyllä ihan passelin mallinen. On vielä vaan liian iso, eli ihan varmasti en osaa sopivuudesta vannoa.
 
Ticket to Hell
Ostin juuri lapselleni CIRAFIN ALE-haalarin 20e, aiemmin jo tilasin netistä hänelle toiseksi haalariksi Greenhillin ALE-haalarin 24e ja toiselle lapselle ostin Anttilan alesta 15 eurolla olisko ollut joku kids-jotain haalarin.

Kuvaa ei nyt ikävä kyllä ole... :(
 
Turkilmas
Mussa on varmaan jotain vikaa kun en niin perusta noista haalareista. Pääasia ettei sen kanssa tule vilu :). Poitsulla oli viime talvena isoveljensä vanha haalari ja aloittaa talven varmaan samalla tänäkin vuonna. Sen verran väljä oli viime talvena. Anoppi sitten kenties ostaa jonkun uuden haalarin joululahjaksi. Paitsi että en olekaan ihan varma onko meillä joku toinenkin haalari vielä vintillä. Pitääkin tarkastaa.

Mutta siis ikivanha Travallen haalari. Ollut ensin esikoisella, sen jälkeen poikien serkulla ja nyt siis kuopuksella.

Aijaa.com - 8919157.jpg
 
Mussa on varmaan jotain vikaa kun en niin perusta noista haalareista. Pääasia ettei sen kanssa tule vilu :). Poitsulla oli viime talvena isoveljensä vanha haalari ja aloittaa talven varmaan samalla tänäkin vuonna. Sen verran väljä oli viime talvena. Anoppi sitten kenties ostaa jonkun uuden haalarin joululahjaksi. Paitsi että en olekaan ihan varma onko meillä joku toinenkin haalari vielä vintillä. Pitääkin tarkastaa.

Mutta siis ikivanha Travallen haalari. Ollut ensin esikoisella, sen jälkeen poikien serkulla ja nyt siis kuopuksella.

Aijaa.com - 8919157.jpg
söpö lapsi. :)
 
"kkk"
[ IMG]http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=25343524[ /IMG]
Hei ottakaa tuon IMG:in edestä vielä tuo välilyönti pois. Ja tuon /-merkin edestä. En voi sitä suoraan näyttää tähän, koska sitten se yrittäis lätkäistä kuvan tuohon. Mutta siis seuraava rimpsu ihman yhtään välilyöntiä [lMG]kuvan nettiosoite[/lMG]

Eli näin sinun tapauksessasi:
 
Suzyanne


Meidän 3v:llä tää.
Ja tää:


Minymon kyppärämyssyt on ihan parhaita. Istuu päähän meidän pojalla tosi hyvin.
Minkä merkkinen tuo haalari on? Hieno!! On kyllä niin minun makuuni, että ensi vuonna voisi tuollaista harkita.

Tykkään kaikkein eniten mustista haalareista, mutta myös mallin pitää olla sopiva. Musta Ticket oli pojalle kauhea säkki, Molo Kids taas ei muuten istunut.

Nyt on Reimatec, ja kakkoshaalarina Lassie, en tiedä ovatko nekään parhaita malleja, mutta on ainakin vyötärön kiristys.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"mä"
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24877676:
Tällainen on kaapissa varalta nuorimmalle. Isoveljen vanha haalari.


Takki ja housut on ostettu talveksi.
meillä oli toi haalari viime talvena, aivan ihana ja lämmin. Täks talveks on Molo Kidsin sateeenkaari-haalari.
 

Yhteistyössä