Maistelin juuri tyttöystävän siideriä ja tuli sellainen mieleen, että

  • Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
"Olen tatuoitu jätkä!"
nuo kai pitäis säilyttää lukkojen takana.
Pienessä lasipullossa oli tuota mansikka-limesiideriä, ei näytä eikä maistu alkoholille, varmaan kelpais lapsillekkin =/

Rekorderlig

Olen tatuoitu jätkä!
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
meillä oli vaan tuo yks pullo niin ei oo vaaraa että muksut jois, en oo viinamäen miehiä.
Ruoka on enempi mun juttu :p

[QUOTE="kultakutri";24863962]Ehkä.No joko on lukkojen takana pullo/pullot ?[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!
 
"näinpä"
tuli mieleen että
a)onks sulla tyttöystävä, mut sitten ajattelin että
b)pumpattavat barbarat ei juo sidua
c) eikä niiden kans voi saada lapsia, eli
d) keksit ton tyttöystävä-osuuden, koska susta on noloa myöntää että mies juo siideriä
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
paljon muita erillaisia seksivälineitä kuten anusrassi, siitä en oo tosin kovin ylpeä =) mutta se tekee mulle niin hyvää ;)
b)tyttöystävä juo ja minä vain sain maistaa, on se kyllä kiltti ku anto maistaa =)
d)mä en juo vaan ainoastaan maistoin, rehellisyys on paheeni :(
:p¤


[QUOTE="näinpä";24864054]tuli mieleen että
a)onks sulla tyttöystävä, mut sitten ajattelin että
b)pumpattavat barbarat ei juo sidua
c) eikä niiden kans voi saada lapsia, eli
d) keksit ton tyttöystävä-osuuden, koska susta on noloa myöntää että mies juo siideriä[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
[QUOTE="vieras";24864225]kais jotain hoitoa voi tyttöystäväksi sanoa, mutta että sulla on vähintään kaksi lasta!!!?!?!??!!????[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!
 
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24864317]se kopparperin mansikkasiiteri maistuu ihan mansikka kiisseliltä :p , mutta en uskalla syödä kiisseliä ku ne laittaa siihen jarrua :(


Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Jarrua? :eek:
 
"vieras"
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24864340]nyt tuli pari tippaa pissaakin sohvalle ku kultsi puristi näpyn, kävi niin kippeetä, nyyh.

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Sulla taitaa olla huonot lantionpohjanlihakset, kovaa reeniä vaan :)
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
vinkkinä sanon vaan että katala salajuoni köörlfrentille ;)

[QUOTE="vieras";24864389]Sulla taitaa olla huonot lantionpohjanlihakset, kovaa reeniä vaan :)[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!
 

Yhteistyössä