Maistelin juuri tyttöystävän siideriä ja tuli sellainen mieleen, että

  • Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
Isä
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24863870]nuo kai pitäis säilyttää lukkojen takana.
Pienessä lasipullossa oli tuota mansikka-limesiideriä, ei näytä eikä maistu alkoholille, varmaan kelpais lapsillekkin =/

Rekorderlig

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]MITÄ VITTUA, sä osaat kirjottaa muutki ku nimes :LOL:
 
Isä
[QUOTE="vieras";24864669]Sä puolestas voisit mennä kielikurssille.[/QUOTE]
Kuule, mistälähtien tää palsta on ollu äidinkielentunti, jossa ei saa kirjottaa niiku puhutaan? :LOL:
 
"vieras"
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24863870]nuo kai pitäis säilyttää lukkojen takana.
Pienessä lasipullossa oli tuota mansikka-limesiideriä, ei näytä eikä maistu alkoholille, varmaan kelpais lapsillekkin =/

Rekorderlig

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]
Vain otsikon luettuani tuli mieleeni:
Onko tatskajätkälläkin muka tyttöystävä.. :O
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24864838]Vain otsikon luettuani tuli mieleeni:
Onko tatskajätkälläkin muka tyttöystävä.. :O[/QUOTE]

Edit:
Ai niin. Tuossa lukikin tyttöystävän. Ei kerrottu kenen se on.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24864677:
Kuule, mistälähtien tää palsta on ollu äidinkielentunti, jossa ei saa kirjottaa niiku puhutaan? :LOL:
Kuule, tarkotus oli ilmaista asia siten että kielesi on sen verran hmmmm. epäasiallinen että voisit käyttää sitä vaikka siihen mainittuun sanaan, eikä tarvi tänne tulla kirjottelemaan tuollaisia sanoja.
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
Mä pyrin kommunikoimaan mahdollisimman lyhyesti ja ytimekkäästi että, tyhmemmätkin ymmärtää, ymmärsitkö?

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24864659:
MITÄ VITTUA, sä osaat kirjottaa muutki ku nimes :LOL:
Olen tatuoitu jätkä!
 
"vieras"
[QUOTE="jaa";24867017]Ei meillä lapset käy jääkaapilla. Eihän siellä vois sitten pitää limsaakaan jos lapset kävis ominpäin sitä lipittämässä.[/QUOTE]

No kyllä meillä ainakin on limsaa että siideriä, lapset käyvät kyllä jääkaapilla mutta ei sieltä mitään ilman lupaa oteta.
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
mutta saattaa ne joskus luvattakin ottaa.

[QUOTE="vieras";24867032]No kyllä meillä ainakin on limsaa että siideriä, lapset käyvät kyllä jääkaapilla mutta ei sieltä mitään ilman lupaa oteta.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!
 

Yhteistyössä