äytiin rakenneultrassa ja sillä vauvalla on:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä vain"

Vieras
toinen munuainen isompi ku toinen...olin ihan paniikissa ja luulin että kuuntelin mitä lääkäri puhu,mut nyt on kaikki unohtunu... uudestaan ultraan parin viikonpäästä... kaveri kyllä sano että ei oo paha jos toinen munuainen isompi mut mua pelottaa.. miksi aina mulle sattuu kaikki huono juttu... sen muistan et lääkäri sano että riski raja oli joku 7 ja meilä oli oikea sillä jtn 9-10... onkohan hirveen paha..onneksi neuvola ensiviikonalussa.

Älä missään tapauksessa googlettele. Sitten vasta ahdistut, kun tuossa vaiheessa ei vielä osaa suodattaa tietoa, millä on merkitystä just sun tapauksessa. Soita mielummin valtakunnalliseen terveyspuhelimeen, sairaanhoitajat vastaavat 24/7, on ilmainen. Tai vaikka kysyt oman neuvolan terkkarilta.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/781079-sikion-suuri-munuainen/

Tuolta mm. löysin yhden ketjun vastaavanlaisesta tapauksesta.

Ihmiset ovat tietysti erilaisia, mutta itselläni on ollut suuri tiedon ja vertaistuen tarve lapsen terveyteen liittyvissä asioissa. Jos ap täällä kyselee asiasta, niin voi olettaa, että on kiinnostunut kuulemaan asiasta muilta äideiltä...?

Kaikkea hyvää jatkoon ja toiv. löydät itsellesi sopivan tavan käsitellä asiaa!

Rohkeesti vaan sinne ultraan. Meillä todettiin että suoli on pihalla vatsasta. Alle 3 viikkoa sairaalassa ja on terve lapsi ja on monia muita, joilla kans tollanen rajulta kuulosatva vika ja korjauksen jälkeen on täysin terveitä. Meille ei edes kerrottu, että raskaus voidaan keskeyttää, jos tahdomme.Voimia kuitenkin siihen pelkoon, mikä on, mutta kyllä te selviätte hienosti siitä.

Rohkeesti vaan sinne ultraan. Meillä todettiin että suoli on pihalla vatsasta. Alle 3 viikkoa sairaalassa ja on terve lapsi ja on monia muita, joilla kans tollanen rajulta kuulosatva vika ja korjauksen jälkeen on täysin terveitä. Meille ei edes kerrottu, että raskaus voidaan keskeyttää, jos tahdomme.Voimia kuitenkin siihen pelkoon, mikä on, mutta kyllä te selviätte hienosti siitä.

Ei taida "suoli pihalla" riittää keskeytyksen syyksi noilla viikoilla, joten sikäli ei mikään ihme ettei moista mahdollisuutta teille tarjottu.

Yhteistyössä