Pitääkö mun tyytyä tähän, voinko löytää onnen, miesasiaa! Haukkujat älkää vaivautuko!

  • Viestiketjun aloittaja niin.
  • Ensimmäinen viesti
Ihana sulle. Onnea! Itse vain jo yli 30v ja tiedän monia yksinhuoltaja äitejä (sinkkuja) ja lisäksi itselläni 2 lasta että pitää aika fakiiri vissiin miehen olla että minut ottaisi. =(
Pitääkö siis vain tyytyä nyt siihen minkä joskus 20v ikäisenä on valinnut ja lakata valittamasta? Miehet ei enään kyllä kiinnosta tippaakaan. Oon vaan huomannut että kaikilla ei käy tuuri rakkasuelämässä ja se on surullista.
Sinähän olet vielä nuori... Ja kaksi lasta hmm hui... Tuskin haluat miestä joka ei hyväksy lapsia... Varsinkaan jos parempaa etsit! Kyllä mä tiedän monia äitejä jotka on uuden kunnon miehen saaneet lähempänä neljääkymmentä ja lapsiakin on ollut viisi ja risat. Silloin kun johonkin rakastuu sillä saa olla vaikka puujalka, lasisilmä ja kymmenen tenavaa... Jos uskot että sinua varten on parempi, niin sitten sitä etsimään. Ei kannata hukata ainutta elämäänsä. Ja uskon että yksinkin on onnellisempi kun huonossa suhtessa!
 
Viimeksi muokattu:
app
yli 10v yhdessä ja lapset alakouluikäisiä.
Miksi mä ajattelen joka päivä näitä asioita? Ehkä liikaa aikaa sitten. Eli turha haaveilla paremmasta kun sellaisia ei ole ainakaan mulle. =(
 
...............
jos sulle on tärkeää että mies kävis joka päivä suihkussa ja pesis hampaat niin uskon, että pystyt siihen asiaan vaikuttamaan...

oma mieheni on maalta ja heillä ei käyty suihkussa joka päivä, eikä se hygieniataso muutenkaan ollut ihan sama kuin mulla..... mä käyn joka ilta suihkussa ja päätin sit et mennään joka ilta yhdessä, sen jälkeen isken hammasharjan kouraan.. synttärilahjaks tulee miesten tuoksuja, deodorantteja, ihonhoito tuotteita ja mun makuisia vaatteita :)

täytyy kyllä sanoa, että meidän iso ero on se, että minä joka peseydyn ja huolehdin tosi tarkasti hygieniasta niin mulla on huono ja yliherkkä iho, paljon allergioita, sairastan paljon ja hampaat reikiintyy herkästi :( mies ei sairasta ikinä eikä tuolla ole koskaan ollut reikiä vaikka ei paljon hampaidenhoidolla pelottele... eli en sanoisi että joka päiväinen saippuapesu on se avain onneen..

kuitenkin kun se vaikuttaa mun haluihin niin mies on tottunut nykyään peseytymään tarkasti, tietää että sillon saa seksiä ihan satavarmasti... win-win tilanne....

sitten taas muuta vetelys-toimintaa.. en menis kyllä lupaamaan että löydät 1.hyvän näköisen 2. itsestään huolehtivan 3. sosiaalisen 4. älykkään 5. hyvin omatoimisen ja reippaan miehen :D veikkaan että on suorastaan mahdottomuus.. mietipä nyt oletko sitten itse OIKEASTI kaikkea tätä? niihinkin asioihin voi vaikuttaa. istutte pöydän ääreen esim kerran viikossa ja kerrot mitä asioita pitää saada tehtyä, sovitte yhdessä ajat kun ne tehdään ja merkkaatte ne kalenteriin.
 
Mäkin olen elänyt tuollaisen miehen kanssa. Kokemus kertoo että vaihtamalla paranee. Löysin sellaisen joka oli juuri sitä mitä halusin vai löysikö hän mut, ihan miten vaan :D Mutta niiku joku tais jo sanoakkin, on niitä uskomattoman ihania miehiäkin olemassa, ihan oikeasti! :heart:
 

Yhteistyössä