se on vain 645 kcal. Miten se voi riittää?Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24857510:Meillä 35-vuotias sais välipalana tarpeekseen lastenateriasta mäkkärillä.
no huh. minkä kokoinen tenava? en kyllä ymmärrä edes miksi 2v syö mäkkäriaterioita. ei varmasti osaa itse pyytää vielä päästä mäkkärille, toisin kuin koululaiset, joille se vaan maistuu niin hyvältä ja kun toisetkin käyvät.No välipalasta on en tiedä, mutta 2-vuotiaalle se lastenateria ei riittänyt jos oli nälkä eli söi aina 2 juustohampurilaista, ranskiksia ja mehun.
tasan 2-vuotiaana oli 93 cm ja 12 130 g. ei osannut pyytää, itse siellä kävin niin lapsikin kävi. kotona jos joskus oli saarioisten vaikka lihaperunasoselaatikkoa niin söi sellaisen 400 g laatikon kokonaan, siis tasan 2-vuotiaana. tein kyllä ruoat itse ja isoja annoksia söi ja syö edelleen, mutta tuota einestä silloin joskus oli eli on jäänyt mieleen, että sai aina neuvolassa selitellä, että kyllä se syö, valtavasti, vaikka onkin tikkulaiha.no huh. minkä kokoinen tenava? en kyllä ymmärrä edes miksi 2v syö mäkkäriaterioita. ei varmasti osaa itse pyytää vielä päästä mäkkärille, toisin kuin koululaiset, joille se vaan maistuu niin hyvältä ja kun toisetkin käyvät.