Lesbopari haluaa 11-vuotiaasta pojastaan tytön

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Vaikea kysymys.

Lapsi on kokenut olevansa tyttö 3 vuotiaasta lähtien jo.
Herää pieni epäilys että tuliko se kokemus kuitenkaan ihan lapsen omasta päästä vai vaikuttivatko vanhemmat tietämättään taustalla, enää silläkään ei liene merkitystä.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
[QUOTE="mama";24853254]mä oon muutenkin sitä mieltä että tollaset sateenkaari-ihmiset sais edelleen hävetä itseään eikä niiden kuulu saada lapsia. tossa näkee mitä kävi.[/QUOTE]

Nämä ihmiset ovat itsekin uhreja, ei heidän mitään tarvitse hävetä. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että psyykkisesti sairaiden ja kehityshäiriöisten ihmisten ei pitäisi hankkia lapsia.

.....
Tuolla perusteella sitten kaikkien yksinhuoltajaäitien (joilla ei isää kuvioissa) poikien pitäisi kokea olevansa tyttöjä. Kun ei kerran naisten kasvattamana voi kasvaa pojaksi... Tämä keskustelu sietäisi poistaa, niin käsittämätöntä paskaa suolletaan. Valitettavasti vain taidatte olla niin tyhmiä että ette edes tajua sitä itse.

"vieras"
Minusta tuo kertoo jotain siitä että lapselta on puuttunut kokonaan miehen malli. Sellaisen voisi lesbopariskuntakin pojalleen hankkia jostain tuttavaperheen miehestä.

Oma kolmevuotias poikani pitää tällä hetkellä isäänsä idolinaan. Kaikki mitä iskä tekee on upeaa ja mahtavaa. Se on vaihe kehityksessä, kun leimaudutaan omaan sukupuoleen. Lesboperheessä se ei ehkä ole mahdollista - ovatko vanhemmat antaneet pojan olla poika?

"vieras"
Tuolla perusteella sitten kaikkien yksinhuoltajaäitien (joilla ei isää kuvioissa) poikien pitäisi kokea olevansa tyttöjä. Kun ei kerran naisten kasvattamana voi kasvaa pojaksi... Tämä keskustelu sietäisi poistaa, niin käsittämätöntä paskaa suolletaan. Valitettavasti vain taidatte olla niin tyhmiä että ette edes tajua sitä itse.
ei oole mitenkään verrattavissa. Nuo kuitenkin ovat rakkaussuhteessa.

oh my
Eli meinaat ettei homoseksuaaleilla ole taustalla psyykkisiä ongelmia, kuten seksuaalisuuden kehityshäiriö? Eli vertaat heteroseksuaalista ihmistä tähän kehityshäiriöön?

"jaa"
[QUOTE="vieras";24853310]Yksittäistapaus. Silti tekee aika paljon vahinkoa samaa sukupuolta olevien parien adoptioasialle.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Heti aletaan yleistämään. Harmi sinänsä että tuo asia on tullut julkisuuteen, uskon että ihan tarpeeksi vaikeata on muutenkin samaa sukupuolta olevan parin saada lapsia.

*
Tuskin vanhempien seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa lasten transsukupuolisuuteen. Onhan transsukupuolisuutta tutkittu, jonkinlainen hormonihäikkä ilmeisesti jo raskauden aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;24853285:
Aivan pimeetä touhua. Ei lapsia lesbo/homopareille.
Aivan. Eikä lapsia heteropareille, koska on olemassa pimeitä heterovanhempia. :saint: (ko. juttuun en ota mitään kantaa) Käsittämätöntä, että joku muodostaa mielipiteensä jostakin ihmisryhmästä jonkin yksittäisen pariskunnan perusteella. :D

Jos Tommy-Tammyn vanhemmat olisivat mies ja nainen, heterosellaiset, niin kaikki olisivat sitä mieltä että ihanan ymmärtäväistä vanhemmilta, hienoa että lapsi saa olla sellainen mikä kokee olevansa.

Joka ikisessä aihetta sivuavassa dokumentissa jonka olen nähnyt on todettu sama asia: 'koin jo pienenä lapsena olevani väärää sukupuolta'.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
"vieras"
Ihan sama mistä johtuu, mutta mielestäni lasta ei pitäisi "manipuoloida" hormoneilla. Sen sukupuolen voi vaihtaa sitten aikuisena, jos silloin on vielä sitä mieltä.
Niin. Siinä vaiheessa sitten kun on 190cm pitkä möreääninen ja jykeväleukainen mies. Nyt ollaan enenevässä määrin sitä mieltä, että lapsi pystyy määrittelemään oman sukupuolensa hyvin varhaisessa vaiheessa, eikä käy niin, että sitten yhtäkkiä nuorena tai aikuisena heräisi "haihattelustaan".

"vieras"
Ihan sama mistä johtuu, mutta mielestäni lasta ei pitäisi "manipuoloida" hormoneilla. Sen sukupuolen voi vaihtaa sitten aikuisena, jos silloin on vielä sitä mieltä.
Tää on vähän kakspiippuinen juttu sen suhteen, että hormonihoidot tehoavat huomattavasti huonommin enää aikuisiällä. Hoitotulos olisi parempi nuorena annettuna. Toisekseen, monelle tällaiselle ihmiselle se väärän sukupuolen kehossa eläminen on tosi rankka juttu, vielä rankempi murrosiässä. Tietty lapsista voi olla vaikea tietää, onko kyseessä todella aidosti transsukupuolinen henkilö vai esim. joku häiriö joka oireilee noin.

Kysehän ei ole sukupuolen vaihtamisesta, vaan korjaamisesta siten että henkilö näyttää ulospäin sen sukupuolen edustajalta, mitä on ikänsä kokenut olevansa.

Yhteistyössä