ihannepainolaskuri!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pläski!

Vieras
olen 7,89kg päässä ihannepainostani... kerkesin niin iloita painonpudotuksesta.. painoindeksini on 24, ja kuvittelin olevani jo "pieni". ehkä tämä oli hyvä herätys jaksaa eteenpäin..

mikä on oma tilanteesi? :)

Painon ei välttämättä tarvitse pudota, tosin se ei saa noustakaan.
Kiinteytyä aion ja lihakset hankkia bäkkiin tammikuusta alkaen.
Eli kesäkuntoon 2012. :D

Tsemppiä sulle, paljonko olet pudottanut? :)

ööö... toi laskuri ei mulle ainakaan näytä lähellekkään ihannepainoa. Ton antamalla painolla mä olisin todella kamalan näköinen. Mutta onnea muille ihannepainon tavoittelussa. :)

No mä jo mietinkin, että mitä vittua, mutta taitaa olla vähemmän ammattimainen toi laskuri:laugh: 180-senttiselle ehdottaa 65 kilon painoa, eli missimittoihin, mars. Joo, ei ikinä!

toi laskee mun bmi:n väärin.. mun bmi ei ole 22.
aika alas se laskee tuon ihannepainon, bmi pitäs olla 20 eli mun 163cm pitäs painaa 53kg. se on aika vähän, enkä saavuta sitä ikinä kun haluun olla lihaksikas :)

yllätyin suuresti, että sitä mukaa mitä ikää tulee lisää, niin sitä enemmän saa näköjään painaa... :D

ihannepaino on bmi:n mukaan ollut 22 normaalipainon rajat on 18-25

bmi taas ei sovellu esim lihaksikkaille niinkun kehonrakentajat jne. myös muut ahkerasti treenaavat painaa ns. keskiverto ihmistä enemmän vaikka on tiukkoja ja vähärasvaisia. sillonkaan ei bmi kerro mitään, eikä vaaka muutenkaan.

mää oon 163cm pitkä ja painan nyt 58kg harrastan kuntosalia ja treenaan siellä ihan lihasta kasvattaakseni. olen enemmin hoikempi kun pyöreempi vaikka paino on ehkä suuri verrattuna pituuteen (lyhyyteen) ei nyt suuri, mutta näytän pienemmältä miltä bmi tai vaaka kertoo.. jestas kun oon taas hyvä selittään... mutta siis jos painaisin 53kg niinkun tuo laskuri mulle kertoi, niin oisin jo aika kuivan kesän orava! kyllä lihasten päällä pitää rasvaakin olla. rasvaprossa taas saa olla 20 :)

mää oon 163cm pitkä ja painan nyt 58kg harrastan kuntosalia ja treenaan siellä ihan lihasta kasvattaakseni. olen enemmin hoikempi kun pyöreempi vaikka paino on ehkä suuri verrattuna pituuteen (lyhyyteen) ei nyt suuri, mutta näytän pienemmältä miltä bmi tai vaaka kertoo..

Sähän olet ihan ihannepainossasi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24851677:
Äitini opetti mulle sen 20 vuotta sitten, että ihanne paino on: pituus - 105...

Joo-o, minulle sanoo 51,2. Tuollaisissa lukemissa olen ollut viimeksi yläasteella ja lihomaan kuitenkin aloin vasta parikymppisenä. Olisin ihan kamala kukkakeppi. Taitaa tosiaan olla joku missimittari tämä. Realistisesti arvioiden joku 55kg olisi sellainen hyvä hoikka varsi minulle, tavoitepaino on 55-60kg.

Yhteistyössä