P.O.P.:n myymälässä nähtyä ja kuultua....

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Noin 5-6v. poika sovittaa farkkukankaan näköisestä kankaasta tehtyä tönkön näköistä haalaria.... "äiti, tää on inhottava ja tässä on vaikea liikkua"... Poika tuhertaa itkua. "Mutta sellaista se on talvella...." vastaa äiti. Katselin sitten tuota haalaria ja kuvittelin itsekin miten hankala on liikkua tuollaisessa paksussa, vyötäröttömässä haalarissa. Sisuskin oli fleeceä ja kangasta joten epämiellyttävä varmasti leikeissä. Äidille tais olla tärkeämpää että haalari on nimenomaan P.O.P. viis siitä onko se mukava päällä...

a.p.
Mutta miksi ostaa lapselle selvästi epämukava!!! ja ruma puku? Se oli niin hirveän paksu, että leikki-ikäisen/eskarilaisen on taatusti hankala liikkua se päällä. Ehkä rattaissa istuvalle lapselle sopisi.

Aika monessa haalarissa on sisus fleeceä. Mm. meidän viime talven haalarissa oli melko paljon fleeceä sisällä (ei tosin kauttaaltaan), kangaskin suht' koht' jäykkää moneen muuhun verrattuna. Mutta neiti rakasti suorastaan pukuaan. :D

Tänä talvena sille erimerkkisen haalarin, kun oisin saanut alesta. Mutta sen tuo tyrmäsi. Ei voinut sietää päällään, joten kiltisti palautin sen ja ostettiin muuta (itse asiassa takki-housut-yhdistelmä, jossa takki on samanmerkkinen kuin viime talven haalari :D).

"vieras"
Kun 5-v Vinku-Einari sovittaa kaupassa mitä tahansa, niin lopputulos on tuollainen. POP:n ulkovaatteet on loistavia. Vyötärötön malli on erityisen hyvä ja toiminnallinen. Viime talvena koettu juttu... =)

"vieras"
Mutta miksi ostaa lapselle selvästi epämukava!!! ja ruma puku? Se oli niin hirveän paksu, että leikki-ikäisen/eskarilaisen on taatusti hankala liikkua se päällä. Ehkä rattaissa istuvalle lapselle sopisi.
mistä ihmeestä minä sen voisin tietää miksi se mamma just sen puvun halusi lapselleen? Kokemani mukaan ne kankaat on mukautuvia ja puvut mukavia, mutta kyseinen puku on poikkeus ja ruma. Mutta en tosiaan osaa vastata kysymykseesi.

Aliravitun äiti
[QUOTE="vieras";24850934]Kun 5-v Vinku-Einari sovittaa kaupassa mitä tahansa, niin lopputulos on tuollainen. POP:n ulkovaatteet on loistavia. Vyötärötön malli on erityisen hyvä ja toiminnallinen. Viime talvena koettu juttu... =)[/QUOTE]

Paitsi ei meidän kukkakepille, hukkuu siihen haalariin joka hihojen ja lahkeiden osalta edes nippanappa mahtuisi!

[QUOTE="vieras";24850934]Kun 5-v Vinku-Einari sovittaa kaupassa mitä tahansa, niin lopputulos on tuollainen. POP:n ulkovaatteet on loistavia. Vyötärötön malli on erityisen hyvä ja toiminnallinen. Viime talvena koettu juttu... =)[/QUOTE]

On varmaan kaikki 5-v tullut samasta muotista...

sikakalliita
ja huonolaatuisia ovat nuo oman kokemukseni mukaan. En enää ikinä osta P.O.P. tuotteita lapselleni. Ja tosiaan, rumiakin ne ovat suurin osa. Ehkä laatu on huonontunut ja syynä se, että niissä tuotteissa lukee made in China...

"joooo"
[QUOTE="vieras";24850973]En ole ikinä nähnyt ainuttakaan lasta, minkään ikäistä, joka olisi mielellään sovittanut toppahaalaria lokakuussa ja kehunut mukavaksi päällä.[/QUOTE]

ja eskari-ikäistä poikaa vielä. Ihme, että on saatu kauppaan:)

No jotkut vanhemmat ei kyllä kuuntele lainkaan lapsen toiveita vaatteita ostaessaan, vaikka lapsi toivoisi vaan asua, jossa on hyvä liikkua. Kyllä itsekin tiedän, että jotkut valitsee puvun ulkonäön ja merkin mukaan, siis pelkästään.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
"vieras"
Ne vyötäröttömät haalarit ovat munkin mielestä tosi rumia, myös ne Ticketin vastaavat. Polarnin vaatteet ovat rumia muutenkin enkä ymmärrä mikä niissä kiehtoo..Itse kannatan kotimaista Rasavilia ja ne haalarit sopivat meidän hoikalle lapselle parhaiten =)

"vieras"
[QUOTE="vieras";24850973]En ole ikinä nähnyt ainuttakaan lasta, minkään ikäistä, joka olisi mielellään sovittanut toppahaalaria lokakuussa ja kehunut mukavaksi päällä.[/QUOTE]

Naulan kantaan Robin.

"hmmm"
Meillä lapsi sovittelee kyllä vaatteita ihan mielellään ja taatusti protestoi, jos päälle koetetaan änkeä haalari, jossa ei liikkuminen onnistu... Tuollainen kangas/fleecevuori ei sovi haalareihin ollenkaan vaan sisuksen pitäis olla sellaista liukuvaa kangasta...

kha
[QUOTE="vieras";24850987]Ne vyötäröttömät haalarit ovat munkin mielestä tosi rumia, myös ne Ticketin vastaavat. Polarnin vaatteet ovat rumia muutenkin enkä ymmärrä mikä niissä kiehtoo..Itse kannatan kotimaista Rasavilia ja ne haalarit sopivat meidän hoikalle lapselle parhaiten =)[/QUOTE]

Nää on makuasioita. Itse just mietin lastenvaateliikkeessä, että kuka ostaa noita Rasavilejä, jotka ovat jääneet ulkonäöllisesti pahasti jälkeen monista muista merkeistä. Voivat olla ihan yhtä käytännöllisiä kuin muutkin, mutta niin rumia.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24850994]Naulan kantaan Robin.[/QUOTE]

no mun lapsi sovitti viime lokakuussa valitsemaansa haalaria ja jäi leikkimään se päällä myymälän leikkipaikalle, tein töitä et sain sen pojan päältä pois ja maksettua. Itki kun sitä riisuttiin, oli kuulemma niin ihana puku! Lohduttelin kyllä et pian saat sen käyttöösi, kunhan vain säät kylmenevät tarpeeksi.

ohhoo
[QUOTE="sasa";24850879]Älä köyhä ja kateellinen vingu siinä. Mitä tekin kirppareilta muuten ostaisitte?[/QUOTE]

jaa-aa en ole köyhä, mutta sen mitä kirppareilta olen huomannut, niin popin vaatteet näyttää olevan siellä niitä kaikista kulahtaneimman ja haalistuneimman näkösiä. popin vaatteethan on usein sellaisia värikkäitä, mutta todellakin ihan nyppyisiä ja haalistuneita ilmeisesti jo yhden käyttäjän jälkeen. meillä on esim käytössä marimekon värikkäitä vaatteita lapsilla ja värit kestää ja vaatteet ei ole kulahtaneita vaikka jopa 6 lasta on niitä käyttänyt peräjälkeen.

clögmnöcf
Älä valehtele, Popin vaatteet ei mene miksikään. En ole varmasti ikinä nähnyt nyppyyntynyttä popin vaatetta, vaikka kirppareita koluankin. Se puuvilla vaan on sellaista ettei nyppyynny.
Joten lopeta se turha metelöinti, ihmeellistä käyttää energiaa tuollaiseen haukkumiseen.

esikoiselle ostin marimekon bodyn kirppikseltä, oli niin hyväkuntoinen että ei välttämättä ollut kuin yksi käyttäjä ollut ennen meitä. ja meillä oli nyt 3. lapsella se ja edelleen ei ole juuri nyppyä tms, verrattuna esim moneen me&i, pop, småfolk-vaatteeseen.

eikä
jaa-aa en ole köyhä, mutta sen mitä kirppareilta olen huomannut, niin popin vaatteet näyttää olevan siellä niitä kaikista kulahtaneimman ja haalistuneimman näkösiä. popin vaatteethan on usein sellaisia värikkäitä, mutta todellakin ihan nyppyisiä ja haalistuneita ilmeisesti jo yhden käyttäjän jälkeen. meillä on esim käytössä marimekon värikkäitä vaatteita lapsilla ja värit kestää ja vaatteet ei ole kulahtaneita vaikka jopa 6 lasta on niitä käyttänyt peräjälkeen.
Ilmeisesti yhden käyttäjän jälkeen? Mistäs sä moisen päättelet? Mä olen nähnyt kirppiksellä väreiltään kauhtuneita Po.p:eja JA Marimekkoja. Mitäs siitä sanot? Mä sanoisin, että ovat tainneet olla kovalla käytöllä merkistä riippumatta.

Yhteistyössä