Mä en oo lainkaan hoksannut miten paljon kuvia pystyy käsittelemään :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Äsken lähdin hakemaan kuvaa kulmakarvoistani (:D) ja siksi tarkoitus oli rajata yhdestä kuvasta pelkät kulmat. Mulla ei siis ole mitään ihmeellistä kuvankäsittelyohjelmaa, joku semmoinen missä voi säätää valotuksia ja sävyjä.

Sillä sitten aloin leikkimään ja kiesus miten paljon paremman näköiseksi alkuperäinen kuva tulikaan :O.

On tää varmaan ihan tyhmä huomio, mutta mä en oikeesti tiennyt että ihan tollasilla perusjutuilla saa aikaan älyttömiä muutoksia. Ties mitä sitten jos olis oikein kuvankäsittelyohjelmat...

Äsken lähdin hakemaan kuvaa kulmakarvoistani (:D) ja siksi tarkoitus oli rajata yhdestä kuvasta pelkät kulmat. Mulla ei siis ole mitään ihmeellistä kuvankäsittelyohjelmaa, joku semmoinen missä voi säätää valotuksia ja sävyjä.

Sillä sitten aloin leikkimään ja kiesus miten paljon paremman näköiseksi alkuperäinen kuva tulikaan :O.

On tää varmaan ihan tyhmä huomio, mutta mä en oikeesti tiennyt että ihan tollasilla perusjutuilla saa aikaan älyttömiä muutoksia. Ties mitä sitten jos olis oikein kuvankäsittelyohjelmat...

Imuroi ilmainen Gimp

[QUOTE="sasa";24850895]Imuroi ilmainen Gimp[/QUOTE]

Mä luulen että mulle riittää ihan tuo perusohjelma, silläkin näemmä saa jo huikeita muutoksia aikaan :). Katsotaan jos vallan innostun, niin sitten voin kokeilla jotain "oikeeta" kuvankäsittelyohjelmaa.

Olet tosiaan tajuttoman nätti molemmissa.

Jos ruskeat silmät haluat (ne kyllä sopii sulle), niin värillisiä piilareitahan saa ilman vahvuuksia.

Mä olen karsastanut ajatusta piilareista, mutta vois sitä kyllä kokeilla. Jotenkin vaan ällöttää ajatus linssistä silmässä kiinni, yöks. Toisaalta mä en ole tähän päivään mennessä löytänyt silmälaseja jossa en näyttäisi itseäni vähintään 10 vuotta vanhemmalta, joten jo siksikin vois koittaa piilareita.

Mä olen karsastanut ajatusta piilareista, mutta vois sitä kyllä kokeilla. Jotenkin vaan ällöttää ajatus linssistä silmässä kiinni, yöks. Toisaalta mä en ole tähän päivään mennessä löytänyt silmälaseja jossa en näyttäisi itseäni vähintään 10 vuotta vanhemmalta, joten jo siksikin vois koittaa piilareita.

Niitä linssejä ei huomaa lainkaan, jos ovat oikeasti sopivat. Laittaminen ja pois ottaminen ovatkin sitten asia erikseen... Silmien sorkkimista jos karsastaa, vaatii totuttelua.

Niitä linssejä ei huomaa lainkaan, jos ovat oikeasti sopivat. Laittaminen ja pois ottaminen ovatkin sitten asia erikseen... Silmien sorkkimista jos karsastaa, vaatii totuttelua.

Pitää ehkä kokeilla. Mutta mä sain jo nyt aika hemmetin näppärän kauneusleikkauksen nimeltään kuvankäsittely. Saisko saman peiliin, niin olis aina NIIIIN tyytyväinen kun sinne kurkkais :D :D

Olet kyllä tajuttoman upean näköinen! Ja musta kyllä hurjan paljon kauniimpi alkuperäisessä kuvassa, käsitellyssä silmään pistää ikävästi vahvat varjot poskien alla.

Mutta, kuvankäsittelyohjelmilla saa aikaan hurjia muutoksia ihan tavallisestakin tallaajasta. Tosin sitäkin taitoa pitäisi käyttää (siis kuvankäsittelytaitoa) tai se unohtuu herkästi. Suosittelen kyllä jonkun ihan kunnollisen kuvankäsittelyohjelman hommaamista.

[QUOTE="vieras";24851531]ap olisi todella kaunis ilman pullaposkia[/QUOTE]Mistä lähtien upeita korkeita poskipäitä on alettu kutsumaan pullaposkiksi? Kateellinen olet.

[QUOTE="vieras";24851897]Ja parilla peruskikalla + muutamalla värimaailman seepiaksi (se vanhanaikainen ruskea) jaa aika tyylikkäitä kokonaisuuksia esim seinälle :)[/QUOTE]

Yksi peruskikka on, että kuva olisi terävä. Nyt näytetyt kuvat ovat roskiskamaa. Ajanhaaskuuta vääntää tuollaisesta mitään.

Yhteistyössä