Kehutaanko kerrankin niitä miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja <333
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun miehellä on maaliman parhaat jutut
p050.gif

No se on....tommonen :D! Niin hemmetin rakastettava ja helppo, mua tasapainoittava ja sietävä - ja se on paljon se! - pitkäpinnainen, alati ällistyttävä - niin hyvässä kuin pahassakin ;) - perhekeskeinen sekä sanansa mittainen rehellinen mies.

Mun mies tekee musta paremman ihmisen, joka päivä. :heart: Intohimo ja rakkaus on säilyny. Se tekis kaikkensa mun ja lasten eteen, niinkuin minäkin. Me ollaan mahtava tiimi. 12 vuotta yhdessä, kolme lasta.

Miulla on ihana, rakas mies. Ottaa miut aina huomioon,
niin arjessa kuin juhlassakin ja sängyssä. :) :heart:
Tekee ruokaa valmiiksi ku mie oon töissä, tiskaa, siivoo.

Kuuntelee, tukee, juttelee, koskettaa ja pussaa. :) :heart:
Hemmottelee ja hieroo, tietää sanomattakin millainen mieliala tai päivä on. Saa miut aina hymyilemään ja nauramaan.

Rakastaa, haluaa ja hyväksyy sellaisena ku mie oon. :heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Joxu
Mun mies on ihana <3 toi mulle eilen mandariinipuun xD... muutenkin tuo aina yllätyksiä ja tahtoo halia KOKOAJAN! Se jaksaa mua vaikka oon välillä rasittava,mutta sillä on niin pitkä pinna!... se on semmonen hupsu,ku supisee espanjaa korvaan ja sitte virnuilee päälle :D

Mun mies on ihana! Nyt ku mulla on selkä kipeenä ja nostamiskielto nii pitää huolen, etten kanssa nostele mitään tai rasita selkääni. Hoitaa lapsia tasavertasesti, niinkun myös kotiakin. Ottaa mut huomioon, rakastaa mua just tällasena ku mä oon, ei kiukkuu turhasta tai yleensä muutenkaan, se vaan on kaikinpuolin niin parasta mulle :heart:

Mun mies on käymässä kotipaikkakunnallaan ja oli junassa jutellut jonkun taiteilijan kanssa. Ja mun kuvasta piirrättänyt taulun, saan huomenna sen kehystettäväksi ja mieheni kotiin, jota onkin jo ikävä. 3päivää erossa... <3

Mun mies kokkaa meillä lähes joka päivä (mä sit siivoon), ja jos herätään samaan aikaan aamulla tekee aamupalanki :) Vastapainoks täytyy sanoa että se siivoaa yhtä harvoin ku mä kokkaan ;D

Suostuu puhumaan kaikesta, myös hankalista aiheista. On lapsi- ja eläinrakas. On luotettava, herkkä (itkee mm herkkiä elokuvia katsoessa "salaa"). Meillä on paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita, ja olemme samalla aaltopituudella. Ei ihastu herkästi, ei tuskin edes tajuaisi jos joku yrittäisi iskeä (ja kyllä lasken tämän plussaksi)

Aina ku mä oon mässäilly liikaa niin lupaa rakastaa mua läskinäki (kysyttäessä) <3

Minun mies on hyvä isä lapsilleen ja oikeasti kiinnostunut minun jaksamisestani. Antaa minulle omaa aikaa, mahdollisuuksia nukkua univelkoja pois jne. Hyvä sängyssä! :)

keittää aamukahvit, herää lasten kans että saan vuorostani nukkua pitempään. tekkee ruokaa ja imuroi. saan omaa aikaa, tarvittaessa vaikka joka pvä. jaksaa kuunnella tikusta asiaa olevan höyryämisen :D lohuttaa ku on paha olla.

on komea ja loistava rakastaja

Minun mieheni on paras minulle. Hän on komea, kiltti, luotettava ja rakastaa minua vaikka en ole helpoin ihminen. Juo harvoin ja silloinkin kohtuudella, eikä polta enää tupakkaa. Vaikka hän ei siitä pidäkään, hän laittaa kynällä minuun ton lääkkeen, kun itse en pysty itseäni pistämään. Uskon, että hänestä tulee aivan mahtava isä, jos vain joku päivä saamme kauan toivotun lapsen. :heart:

Muutama päivä sitten -8 yhteisen vuoden ja kahden lapsen jälkeen- katsoin miestäni ja tajusin, että jos nyt törmäisin häneen ravintolassa, niin kuin silloin ensimmäisenä iltana, ihastuisin häneen yhtä lailla päätä pahkaa ja yrittäisin -kenties yhtä kömpelöllä repliikillä -iskeä hänet itselleni.

Yhteistyössä