Monensillako treffeillä on sopivaa hypätä petiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miten tapahtuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka saman tien, jos siltä tuntuu. Jos taas ei huvita mennä ollenkaan, vaikka sitten ois jo puol vuotta seurusteltu, ei oo mikään pakko.

Sopivaisuussäännöt on perseestä.

No niinhän se periaatteessa menee, et sit kun mieli tekee ja on valmis...
Mutta kun haaveissa olis saada aikaseks jotain vakavampaakin, pelottaa et liian aikasella läheisyydellä koko homma menis pilalle :S
On se hankalaa olla nainen!

Riippu ihmisestä. Toiset miehet ei tykkää odottaa liian kauan, toiset sitä taas arvostaa...
Ite oon ollut nopean toiminnan nainen, koska ei viitsis kiintyä ihmiseen ja sitten huomata et on pieni mulkku tai huono sängyssä...

Mutta kun haaveissa olis saada aikaseks jotain vakavampaakin, pelottaa et liian aikasella läheisyydellä koko homma menis pilalle :S

Mie oon naimisissa ollu jo 6 vuotta miehen kanssa, jonka sänkyyn menin samana
päivän ku tavattiin. :D

No toi on taas jotain ihme pelien pelaamista, jollaista mä en arvosta. Mä ainakin halusin miehen jonka kanssa ei tarvinnut tuollaisia miettiä vaan kaikki meni luonnollisesti.

[QUOTE="höh";24820248]No toi on taas jotain ihme pelien pelaamista, jollaista mä en arvosta. Mä ainakin halusin miehen jonka kanssa ei tarvinnut tuollaisia miettiä vaan kaikki meni luonnollisesti.[/QUOTE]

No oishan se periaatteessa luonnollista, jos nyt vaikka niillä kolmansilla treffeillä mentäis esim. jatkoille miehen luo jne. jne...
Ehkä tässä onkin takana pelko siitä, että kaikki miehet haluaa kuitenki loppujen lopuks pesää ja katoaa sitten ku pieru saharaan.

Aivan samahan se on loppujen lopuksi missä kohti menee, kun molemmat sitä haluaa.

Turha siinä on alkaa analysoimaan jokaista vivahdetta ja seuraamusta, jos toinen ottaa ja lähtee kun on saanut, niin tulipahan selväksi sitten ettei sille olisi kannattanut tuhlata aikaansa muutenkaan.

Ei sitä voi kumminkaan "varman päälle" pelata, muuttujia on niin monia aikuisten ihmisten suhteissa ja suhteet kaatuu joskus mitä kummallisempiin asioihin.

Riippu ihmisestä. Toiset miehet ei tykkää odottaa liian kauan, toiset sitä taas arvostaa...
Ite oon ollut nopean toiminnan nainen, koska ei viitsis kiintyä ihmiseen ja sitten huomata et on pieni mulkku tai huono sängyssä...

Toi on muuten niin totta!
Mä seurustelin liki puoli vuotta ennen kuin meillä oli seksiä! No, ukko on hyvä aviomies, mutta seksielämä on vähän olematonta. Oli silloin ja on vieläkin.
Mutta ei sitä enää kolmekymppisenä ollut varaa valita kun oli kova hinku lapsentekoon.

Yhteistyössä