Mikä teistä on pitkä automatka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummola kaukana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mummola kaukana

Vieras
Tuli vaan tuosta toisesta ketjusta mieleen.. Millaisia matkoja ajelette ja kuin usein? Meillä toinen mummola 450km päässä, ja 6 tunnin reissu se on. Toinen mummola 2 tunnin ajomatkan pääässä.

Yli 6 tuntia alkaa olemaan aika pitkä, mutta loppujen lopuksi ei se 10-12 tuntiakaan ole niin paha miltä se aina ajamaan lähtiessä tuntuu... Meillä siis mun mummon luo tuo matka, käydään kerran tai kaks vuodessa.

Lähetään yleensä illansuussa ajelemaan, sitten käydään iltapalalla klo 20-21 ja sen jälkeen lapset alkaakin nukkumaan jossain vaiheessa.

riippuu ihan ajokelistä ja kyytiläisistä. Jos mä lasten kans lähden niin yli 200kilsaa on jo ihan tarpeeksi pitkä mut jos aikuisten kesken niin 500km ja päälle niin alka olla pitkä.

[QUOTE="vieras";24819555]Pitkä on 100km ja sitä ei viitsi ajaa kuin joskus. 250km pari kertaa vuodessa korkeintaan.[/QUOTE]

minun työmaktkaki on suuntaansta yli 50km ;) et päivässäkin tulee ajettua tuo sata kevyttäkin.

Mjaa..meil ton 3v kanssa reilu 500km mummulaan on jo pitkä. Toiseen mummolaan vajaat 200km eikä oo pitkä. Kyllä se jaksaa tonkin kauemmasmatkan mut vie aikaa ja alkaa tuntua jo lapsen kanssa matkustus.
Tosin parina kesänä ollaan menty 4000-5000km lomareissuja autolla ja niistäkin selvitty 2-3v kanssa.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="sasa";24819585]Hah, monella on työmatka tuota luokkaa. Ihme velliperseitä.[/QUOTE]

No oikeasti monesti ihmetyttää, miten joillain on niin tylsä ja mitäänsanomaton elämä, että sitä joutaa joka päivä istumaan autossa pari tuntia. Järkyttävää ajanhukkaa.

Useamman kerran vuodessa tulee käytyä Helsingissä 160km ja Lappeenrannassa reilut 60km ja ne ei ole pitkiä matkoja. Meiltä lappiin on pitkä matka ja mä lähes joka vuosi jätän matkan väliin, kun muu perhe sinne ajaa... lapset sen kyllä jaksaa, mutta minä en (lasten kanssa). Harvemmin tulee muita matkoja ajettu, mutta ehkä joku yli 300km voisi sanoa jo pitkäksi ja joku yli 700km olisi pitkä.

Yhteistyössä